Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Native error - get_user_weapon


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Julia

    Profesjonalista

  • Girl

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:163
  • Steam:steam
  • Imię:Julia
  • Lokalizacja:Gdynia
Offline

Napisano 22.08.2011 10:25

Error logi:
Spoiler


Kod pluginu:
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>

new gCvarDmgMulti;

public plugin_init(){
register_plugin( "Obrazenia" , "0.1", "amxx.pl" );

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "hamTakeDamage");

gCvarDmgMulti = register_cvar( "amx_knifedmg", "1.0" );
}

public hamTakeDamage( idvictim, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits )
{
if( get_user_weapon( idattacker ) != CSW_KNIFE )
return HAM_IGNORED;

SetHamParamFloat( 4, damage * get_pcvar_float( gCvarDmgMulti ));

return HAM_HANDLED;
}

  • +
  • -
  • 0

#2 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 592
Godlike

  • Postów:2 733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 22.08.2011 10:53

#include <amxmodx>

#include <hamsandwich>



new gCvarDmgMulti;



public plugin_init(){

	register_plugin( "Obrazenia" , "0.1", "amxx.pl" );

	

	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "hamTakeDamage");

	

	gCvarDmgMulti = register_cvar( "amx_knifedmg", "1.0" );

}



public hamTakeDamage( idvictim, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits )

{

	if(is_user_alive(idattacker))

	{

		if( get_user_weapon( idattacker ) != CSW_KNIFE )

			return HAM_IGNORED;

		

		SetHamParamFloat( 4, damage * get_pcvar_float( gCvarDmgMulti ));

		

		return HAM_HANDLED;

	}

	return HAM_HANDLED;

}

  • +
  • -
  • 1

If you can dream it, you can do it.


#3 Julia

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Girl

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:163
  • Steam:steam
  • Imię:Julia
  • Lokalizacja:Gdynia
Offline

Napisano 22.08.2011 12:45

Dziękuję, pomogło. :)
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych