Jump to content

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Posted Image Posted Image

Guest Message by DevFuse
 

Photo

Fakemeta i prethink


  • This topic is locked This topic is locked
4 replies to this topic

#1 A może sma?

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 547
Wszechwiedzący

  • Postów:1,464
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Posted 21.08.2011 20:55

Siema. Krótka piłka: co ile jest wywoływany:
register_forward(FM_PlayerPreThink, "PlayerPreThink")

?
  • +
  • -
  • 0

#2 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1,592
Godlike

  • Postów:2,733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Posted 21.08.2011 20:58

FakeMeta General Usage (AMX Mod X) - AlliedModders Wiki
  • +
  • -
  • 1

If you can dream it, you can do it.


#3 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2,987
Godlike

  • Postów:4,248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Posted 21.08.2011 20:59

co ramkę gracza, przy 100FPS masz 100 ramek na sekundę; nigdy nie częściej od ramek serwera (nie wiem, tickrate?)
  • +
  • -
  • 1

#4 A może sma?

    Godlike

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 547
Wszechwiedzący

  • Postów:1,464
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Posted 21.08.2011 21:12

Czyli jeżeli w prethinku zwiększam bądź zmniejszam o jeden jakąś zmienną, to żeby robić to "sprawiedliwie" muszę taska rąbnąć?
  • +
  • -
  • 0

#5 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2,987
Godlike

  • Postów:4,248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Posted 21.08.2011 21:36

za pomocą get_gametime(); możesz sprawdzić aktualny czas, jeśli chcesz coś robić co 3 sekudny to zrób tak
static Float:fLast[33];

new Float:fNow = get_gametime();
if((fNow - Float:fLast[id]) >= 3.0){
    //tu zrob cos

    fLast[id] = fNow;
}

  • +
  • -
  • 2




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users