Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

true i false


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 Itachi

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:41
  • Imię:Lukasz
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 21.08.2011 10:57

Mam pytanie dotyczace przypisywania do gracza informacji w postaci true i false np. wybral = true/false


I wlasnie mam takie pytanie


co wpisac by przypisalo do gracza ta wlasnie informacje ?? xD

Sam probowalem myslec ale nic nie potrafilem wymyslec

...

jezeli nie chce sie wam pisac to wystarczy ze dacie mi link do poradnika, sam nie znalazlem

Użytkownik Itachi edytował ten post 21.08.2011 10:58

  • +
  • -
  • 0

#2 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 21.08.2011 10:59

Możesz bardziej opisać co chcesz osiągnąć? Jakie informacje?
  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#3 Itachi

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:41
  • Imię:Lukasz
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 21.08.2011 11:05

case 1{
[przypisuje do gracza informacje np. wybral_jeden = true]
if(wybral_jeden[id] = true)
{
ColorChat(0, GREEN ,"Gracz %d wybral jeden ",nazwa_dajacego(wczeszniej mam zdefiniowane))
}
}
  • +
  • -
  • 0

#4 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 21.08.2011 11:13

Jakbyś pokazał całą funkcję, to było by łatwiej. I do wyświetlania jakiejś nazwy na chacie, itp. nie używa się %d tylko %s.
  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#5 Itachi

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:41
  • Imię:Lukasz
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 21.08.2011 11:57

Mi chodzi o to jak przypisac do kogos jakas informacje

Tak jak w codzie

Jak ma sie jakis item to plugin rozpoznaje za pomoca informacje_przedmiotu_gracza


I o to mi chodzi

Jak przypisac do kogos taka informacje... [po wybraniu np. 1 w menu, menu sam zrobie]

np. wybraljeden[id][1]

ze jezeli jeden to true a 0 to false ...

A czatu nie trzeba
  • +
  • -
  • 0

#6 Dwdov

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:172
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Jawor
Offline

Napisano 21.08.2011 12:01


if( tutaj_warunek_ze_wybral_jeden )
wybraljeden[id][1] = true
else
wybraljeden[id][1] = false

Cała filozofia, nie rozumiem z czym tu można mieć problem. Tylko przy deklaracji zmiennej

new bool:wybraljeden[33][4]

(numerki w klamrach sobie tak o wymyśliłem)

Użytkownik Dawedov edytował ten post 21.08.2011 12:02

Nie pomagam na PW, tylko na forum.


#7 Itachi

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:41
  • Imię:Lukasz
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 21.08.2011 12:12

		
new bool:wybraljeden[33][4]

public wyswietlmenu(id){
new MyMenu=menu_create("Wybierz Bron","menubroni");

menu_additem(MyMenu,"jeden");//item=0
menu_additem(MyMenu,"dwa");//item=1



menu_display(id, MyMenu,0);
return PLUGIN_HANDLED;
}


public menubroni(id, menu, item){
switch(item){
case 0:{
wybraljeden[id][1] = true
else
wybraljeden[id][1] = false



}
case 1:{
wybraljeden[id][0] = true
else
wybraljeden[id][0] = false
}

[i cos tam reszta kodu w ktorej bedzie potrzebna informacja o graczu czyli wybraljeden]

if(wybraljeden[id][0])
{
ColorChat(id, GREEN, "cos tam costam");
return PLUGIN_CONTINUE;
}


tak powinno byc?

Użytkownik Itachi edytował ten post 21.08.2011 12:22

  • +
  • -
  • 0

#8 Dwdov

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:172
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Jawor
Offline

Napisano 21.08.2011 12:21

No na pierwszy rzut oka jest dobrze, ale weź sobie załatw albo AMX Studio albo PAWN Studio wtedy dajesz sobie intend code i później kod nie jest taki rozdupiony.

#dół
Twój post faktycznie pomógł w temacie. I jak już chcesz poprawiać to poprawiaj dobrze bo nie ident a indent.

Użytkownik Dawedov edytował ten post 21.08.2011 12:51

Nie pomagam na PW, tylko na forum.


#9 Skull3D

    Wszechmogący

  • Zbanowany

Reputacja: 102
Zaawansowany

  • Postów:651
  • Imię:Andrzej
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 21.08.2011 12:28

Poprawka
Ident :)

#10 Hiroshima

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 327
Godlike

  • Postów:4 984
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Málaga
Offline

Napisano 21.08.2011 12:42

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum:
AMX Mod X -> Pytania
do
Scripting AMXX -> Pytania

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych