Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Zmiana właściwości bytu
#1
Napisano 21.08.2011 10:48
#2
Napisano 21.08.2011 11:57
Najlepiej zrób tak:
Skompiluj i wrzuć na serwer:
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
public plugin_init()
{
register_plugin( "Plugin" , "0.1", "Dawedo" );
register_forward( FM_PlayerPreThink, "fmPlayerPreThink" );
}
public fmPlayerPreThink( id )
{
new ent, body;
get_user_aiming( id, ent, body );
new szBuffor[128];
new szClass[32];
pev( ent, pev_classname, szClass, 31 );
format( szBuffor, charsmax( szBuffor ), "Id: %i^nKlasa: %s", ent, szClass );
set_hudmessage( 255, 255, 255, -1.0, -1.0, 0, 0.1, 0.1, 0.1, 0.1, 1 );
show_hudmessage( id, szBuffor );
}
Odpal mape cs_assault i pochodź trochę po mapie, w pokoju z hostami masz byt typu func_wall ( taka skrzynka jakby ) i wtedy one mają swoje id.
Użytkownik Dawedov edytował ten post 21.08.2011 11:58
Nie pomagam na PW, tylko na forum.
#3
Napisano 21.08.2011 15:52
#4
Napisano 21.08.2011 17:06
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
#5
Napisano 21.08.2011 17:23
#6
Napisano 21.08.2011 17:36
Nie pomagam na PW, tylko na forum.
#7
Napisano 21.08.2011 17:55
robisz wlasna mape i nie robisz scian tylko sciany budujesz z blokow o danej klasie przez to mozesz sobie z tym robic co chcesz tyle ze na mapie mozesz dac max okolo 300 tych blokow bo jeszcze gracze + ich bronie + paka i normalne elementy mapy a jak wiadomo 512 przekroczyc sie nie da
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
#8
Napisano 21.08.2011 18:20
Zrobiłem mały teścik i wyszło mi że
global_get(glb_maxEntities) = 900 + (32 * get_maxplayers());
#9
Napisano 21.08.2011 18:31
#10
Napisano 21.08.2011 19:08
#11
Napisano 21.08.2011 19:11
#12
Napisano 21.08.2011 19:18
#13
Napisano 21.08.2011 19:40
Najlepiej wiedzieć powinien Abes, może interweniuje
Ilość bytów:
- 322 klocki func_wall
- 1 słońce light_environment
- 1 spawn info_player_start
Przy większej ilości func_wall crashowało mi CS a HLDS z błędem:
Cała mapa: http://iv.pl/images/...19615051098.jpg
#14
Napisano 21.08.2011 19:51
bytów punktowych pewnie dało się zrobić ponad tysiąc
#15
Napisano 21.08.2011 20:10
Wątpię żeby komuś się chciało robić cokolwiek w ten sposób w grze
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych