Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Sharingan moc dla zabawy


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Fili:P

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 754
Guru

  • Postów:1 679
  • Imię:Darek
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 20.08.2011 20:06

Z nudów chciałem zrobić plugin, który func_wall-a, na który patrzymy zmienia w niewidzialnego. Oto kod:

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <fakemeta>
#include <engine>

#define PLUGIN "Sharingan"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Fili:P"


public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

}
public client_PreThink(id)
{
if(get_user_button(id) & IN_USE)
{
client_print(id, print_chat, "True - E");
new ent_w,bone;
get_user_aiming(id, ent_w, bone)
new klasa[33];
pev(ent_w, pev_classname, klasa, 32)
if(equal(klasa, "func_wall"))
{
set_user_rendering(ent_w, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 0);
client_print(id, print_chat, "True - Sharingan");
}
else
{
client_print(id, print_chat, "False - Sharingan");
}

}
}


Wyskakuje tylko True - E i False - Sharingan.
  • +
  • -
  • 0

#2 Dwdov

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:172
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Jawor
Offline

Napisano 20.08.2011 22:02

Jak wycelujesz w func_wall zwróci Ci id = 0, bo to należy do mapy i nie jest osobnym bytem ( to jest jakoś przetwarzane podczas kompilacji mapy i func_wall nie mają swoich id ).

Nie pomagam na PW, tylko na forum.


#3 Fili:P

    Godlike

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 754
Guru

  • Postów:1 679
  • Imię:Darek
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 21.08.2011 05:37

Czy da radę to zrobić tak jak chcę ?
  • +
  • -
  • 0

#4 diablix

    emeryt

  • Przyjaciel

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:663
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 21.08.2011 13:46

Jeżeli klasą jest naprawdę func_wall to nie
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych