Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Pancerz w Statystykach błąd ;/


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
12 odpowiedzi w tym temacie

#1 xXxTravisxXx

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:57
  • Imię:Czaki
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 20.08.2011 08:49

Siema. Dziś próbowałem dodać pancerz do statystyk. Opierałem się na [CoD Stary] Jak dodać statystyke "Pancerz' - AMXX.pl: Support AMX Mod X
Próbowałem x3 razy ale niestety bez skutku ;/
Umiał by ktoś mi pomóc?

codmod.sma(487) : error 088: number of arguments does not match definition
codmod.sma(598) : error 029: invalid expression, assumed zero
codmod.sma(598) : error 029: invalid expression, assumed zero
codmod.sma(598) : error 017: undefined symbol "za"
codmod.sma(598) : fatal error 107: too many error messages on one line

Compilation aborted.
5 Errors.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#2 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 553
Godlike

  • Postów:11 976
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 20.08.2011 09:59

Załączony plik  codmod.amxx   66,81 KB  3 Ilość pobrań

Załączony plik  codmod.sma   63,43 KB  43 Ilość pobrań
  codmod.amxx
  • +
  • -
  • 1

#3 xXxTravisxXx

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:57
  • Imię:Czaki
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 20.08.2011 10:17

A mam pytanie od razu. Dlaczego klasa obcy nie chodzi po scianach ?
  • +
  • -
  • 0

#4 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 553
Godlike

  • Postów:11 976
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 20.08.2011 10:19

funkcja client_PreThink
/*if(button & IN_USE && klasa_gracza[id] == nazwaklasy)//tu
{
	static Float:origin[3];
	entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);
	
	if(get_distance_f(origin, g_wallorigin[id]) > 25.0)    
		return FMRES_IGNORED;
		
		if(get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND) 
			return FMRES_IGNORED;
		
		if(button & IN_FORWARD)
		{
			static Float:velocity[3];
			velocity_by_aim(id, 240, velocity);
			entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity);
		}
		else if(button & IN_BACK)
		{
			static Float:velocity[3];
			velocity_by_aim(id, -240, velocity);
			entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity);
		}
	}    */
masz to zakomentowane odkomentuj to i tyle
  • +
  • -
  • 1

#5 xXxTravisxXx

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:57
  • Imię:Czaki
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 20.08.2011 10:49

a jak? xD bo zbytnio nie rozumiem

Użytkownik xXxTravisxXx edytował ten post 20.08.2011 10:53

  • +
  • -
  • 0

#6 A może sma?

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 546
Wszechwiedzący

  • Postów:1 464
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 20.08.2011 12:12

Usuń /* i */ i wpisz nazwę klasy, przekompiluj
  • +
  • -
  • 0

#7 xXxTravisxXx

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:57
  • Imię:Czaki
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 20.08.2011 13:53

Nom zrobiłem tak i 2 waringi ;/

proszę :

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

codmod.sma(438) : warning 217: loose indentation
codmod.sma(956) : warning 215: expression has no effect
Header size: 4484 bytes
Code size: 77140 bytes
Data size: 52984 bytes
Stack/heap size: 16384 bytes; max. usage is unknown, due to recursion
Total requirements: 150992 bytes

2 Warnings.

Prosił bym o poprawę.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#8 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 113
Zaawansowany

  • Postów:1 981
Offline

Napisano 20.08.2011 13:56

Te warningi w niczym nie szkodzą, możesz używać moda.
  • +
  • -
  • 0

#9 A może sma?

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 546
Wszechwiedzący

  • Postów:1 464
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 20.08.2011 14:01

1. Warning akurat wpływał na pracę pluginu :P

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

#10 xXxTravisxXx

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:57
  • Imię:Czaki
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 20.08.2011 14:05

A mogę jeszcze zapytać czy działa komenda /itemy i wyświetla poprawnie?
  • +
  • -
  • 0

#11 A może sma?

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 546
Wszechwiedzący

  • Postów:1 464
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 20.08.2011 14:07

Tak
  • +
  • -
  • 1

#12 xXxTravisxXx

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:57
  • Imię:Czaki
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 20.08.2011 15:08

Dzięki ++ lecą ; )
Jak coś odezwę się.

Temat do zamknięcia
  • +
  • -
  • 0

#13 Adminek AMXX.PL

    Admin :)

  • Bot

Reputacja: 156
Profesjonalista

  • Postów:7 476
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 20.08.2011 15:11

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: problem rozwiązany

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych