To tak chciał bym się dowiedzieć jak wysłać dane z pliku nvalut do bazy danych aby z bazy danych była możliwość utworzenia php który będzie pokazywał określone dane.
Chodzi mi dokładniej o coś w tym stylu:
www.adresxd.pl/nazwapliku%nazwagracza
czy coś w tym stylu i w tym linku wyświetli nam zmienną z wartością np:
ma_quest_done[id] == x
No dobra kolejna rzecz.
Mam taki mod
public DajPrzedmiot(id)
{
new attacker = read_data(1)
if(random_num(1,10) == 2) // 1/10 szans że będzie losowany jakiś przedmiot
{
//kod
}
i jak zrobić aby if był włączany tylko gdy my kogoś zabijamy bo teraz nawet spełnia ifa gdy wpiszemy kill i chyba gdy nas ktoś zabije.
event jakiego używam
register_event("DeathMsg", "DajPrzedmiot", "abe")
No i ostatnie pytanie
Mam taki kod
public MenuGraczy(id)
{
new menu = menu_create("Wybierz gracza:", "Gracz_handler");
for(new i=0, n=0; i<=32; i++)
{
if(!is_user_connected(i))
continue;
gracz_id[n++] = i;
new nazwa_gracza[64];
get_user_name(i, nazwa_gracza, 63)
menu_additem(menu, nazwa_gracza, "0", 0);
}
menu_display(id, menu);
}
public Gracz_handler(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
wybrany = gracz_id[item];
get_user_name(wybrany, name, 32);
if(diamenty[id] >= 1)
{
console_cmd(id, "messagemode ile diamentow");
}
return PLUGIN_HANDLED;
}
No i jest taki problem że jak się patrze za długo na menu a ktoś wyjdzie lub wejdzie w tym samym czasie to zmienia id gracza przykładowo.
Menu Graczy
1.
2. Lol
3. Zal?
no i gdy patrzymy się na powyższe menu a gracz wyjdzie w chwili kiedy my jeszcze myślimy to rzecz otrzymuje gracz Zal? zamiast lol, czy da się to jakaś naprawić ?