Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Kilka pytań odnośnie kodu.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 ELOS

    No i pozamiatane ;*

  • Power User

Reputacja: 145
Zaawansowany

  • Postów:703
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Będzin
Offline

Napisano 19.08.2011 15:39

Witam mam kilka pytań odnośnie kilku kodów oraz kilka pytań ogólnych ; p
To tak chciał bym się dowiedzieć jak wysłać dane z pliku nvalut do bazy danych aby z bazy danych była możliwość utworzenia php który będzie pokazywał określone dane.
Chodzi mi dokładniej o coś w tym stylu:
www.adresxd.pl/nazwapliku%nazwagracza
czy coś w tym stylu i w tym linku wyświetli nam zmienną z wartością np:
ma_quest_done[id] == x

No dobra kolejna rzecz.

Mam taki mod
public DajPrzedmiot(id)
{
new attacker = read_data(1)
if(random_num(1,10) == 2) // 1/10 szans że będzie losowany jakiś przedmiot
{
//kod
}

i jak zrobić aby if był włączany tylko gdy my kogoś zabijamy bo teraz nawet spełnia ifa gdy wpiszemy kill i chyba gdy nas ktoś zabije.
event jakiego używam
register_event("DeathMsg", "DajPrzedmiot", "abe")

No i ostatnie pytanie
Mam taki kod
public MenuGraczy(id)
{
new menu = menu_create("Wybierz gracza:", "Gracz_handler");

for(new i=0, n=0; i<=32; i++)
{
if(!is_user_connected(i))
continue;
gracz_id[n++] = i;
new nazwa_gracza[64];
get_user_name(i, nazwa_gracza, 63)
menu_additem(menu, nazwa_gracza, "0", 0);
}
menu_display(id, menu);
}

public Gracz_handler(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

wybrany = gracz_id[item];
get_user_name(wybrany, name, 32);

if(diamenty[id] >= 1)
{
console_cmd(id, "messagemode ile diamentow");
}

return PLUGIN_HANDLED;
}

No i jest taki problem że jak się patrze za długo na menu a ktoś wyjdzie lub wejdzie w tym samym czasie to zmienia id gracza przykładowo.

Menu Graczy
1. xD
2. Lol
3. Zal?

no i gdy patrzymy się na powyższe menu a gracz xD wyjdzie w chwili kiedy my jeszcze myślimy to rzecz otrzymuje gracz Zal? zamiast lol, czy da się to jakaś naprawić ?
  • +
  • -
  • 0

[Aktualizacja 22.01.2015] GunXpMod 2.7.4

http://wklej.to/vlMW7


#2 Dwdov

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:172
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Jawor
Offline

Napisano 19.08.2011 15:47

Nie znam ani troszkę PHP, ale raczej czytanie z nvaulta nie będzie możliwe (tu po chwili namysłu dochodzę do wniosku że jednak PHP czytanie z plików np. txt na pewno posiada) bo nie ma do tego API pod php, dlatego używa się MySQL. Co do funkcji death, dodaj

if( !attacker )
return PLUGIN_HANDLED;

Co do menu, wystarczy je odświeżyć kiedy ktoś wychodzi z serwera. Przecież to proste.
#edit
a i jeszcze to co dopisał R3X, wtedy nie będzie się wykonywało kiedy gracz zabije się sam np. granatem. Co do is_user_connected to nie wiem czy dla id = 0 zwraca to false czy true ; p

if( !attacker || attacker == read_data(2) )
return PLUGIN_HANDLED;

Użytkownik Dawedov edytował ten post 19.08.2011 15:53

Nie pomagam na PW, tylko na forum.


#3 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 19.08.2011 15:48

co do nvault i mysql to jeśli zależy Ci na natychmiastowego portu to sprawdź: Odczyt z pliku .vault - AMXX.pl: Support AMX Mod X
struktury danych są różne, więc automatycznej konwersji nie ma; musisz zapewnić tabele i odpowiednio przetworzyć dane z vault

wpisanie kill dostarcza id gracza jako atakującego i ofiarę, więc można to wychwycić warunkiem, poza tym gracza mogą zabić byty albo świat (upadek z wysokości), więc attacker to nie zawsze gracz
public DajPrzedmiot(id)
{
new attacker = read_data(1)
if(!is_user_connect(attacker) || attacker == read_data(2)) return;


co do menu to musisz w client_putinserver() i client_disconnect() zauktualizować menu wszystkim je przeglądającym, do sprawdzenia użyj player_menu_info, a ostatnio wyświetlone menu przechowaj w tablicy [33]
  • +
  • -
  • 1

#4 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 19.08.2011 15:55

R3X co do menu to nie koniecznie bo jak dodamy to kazdej opcji menu nazwe gracza w dodatkowym info i potem poszukamy gracza w callbacku po nazwie a nie po id to zostanie wybrany wlasciwy gracz lub poprostu nic sie nie stanie bo nie znajdzie gracza jesli chcielismy wybrac tego ktory wyszedl :D
  • +
  • -
  • 1
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#5 ELOS

    No i pozamiatane ;*

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 145
Zaawansowany

  • Postów:703
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Będzin
Offline

Napisano 19.08.2011 15:59

Z tym odświeżaniem menu będę miał problemy ale zaraz coś spróbuje skonstruować i wrzucę do tego tematu aby się upewnić czy działa.
  • +
  • -
  • 0

[Aktualizacja 22.01.2015] GunXpMod 2.7.4

http://wklej.to/vlMW7


#6 A może sma?

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 547
Wszechwiedzący

  • Postów:1 464
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 19.08.2011 16:00

Po prostu sprawdź czy killer == victim, jeżeli tak to return :P
  • +
  • -
  • 0

#7 ELOS

    No i pozamiatane ;*

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 145
Zaawansowany

  • Postów:703
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Będzin
Offline

Napisano 19.08.2011 16:02

R3X co do menu to nie koniecznie bo jak dodamy to kazdej opcji menu nazwe gracza w dodatkowym info i potem poszukamy gracza w callbacku po nazwie a nie po id to zostanie wybrany wlasciwy gracz lub poprostu nic sie nie stanie bo nie znajdzie gracza jesli chcielismy wybrac tego ktory wyszedl

To bardzo przydatne czy ktoś może coś takiego pomóc skonstruować?

Użytkownik ELOS edytował ten post 19.08.2011 16:03

  • +
  • -
  • 0

[Aktualizacja 22.01.2015] GunXpMod 2.7.4

http://wklej.to/vlMW7


#8 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 19.08.2011 17:03

ostatnio jak robilem pare rzeczy z diablo to zauwazylem ze podobna konstrukcja byla w diablo_daj_wez R3X'a wiec poszukaj sma tam kod to jest praktycznie tylko menu :D wiec masz co chcesz
  • +
  • -
  • 1
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#9 ELOS

    No i pozamiatane ;*

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 145
Zaawansowany

  • Postów:703
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Będzin
Offline

Napisano 19.08.2011 21:21

ok + dla ciebie
  • +
  • -
  • 0

[Aktualizacja 22.01.2015] GunXpMod 2.7.4

http://wklej.to/vlMW7





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych