Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

weteran i jego moce


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Mr.Blue

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:24
  • GG:
  • Imię:Jakub
  • Lokalizacja:Chojnice
Offline

Napisano 18.08.2011 19:21

Witam mam problem ponieważ nie mogę skompilować mojego .sma weterana://

Jest w załączniku.

Przy kopilowaniu wyskakują takie błędy:

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

codclass_weteran.sma(54) : warning 217: loose indentation
codclass_weteran.sma(54) : error 088: number of arguments does not match definition
codclass_weteran.sma(54) : error 029: invalid expression, assumed zero
codclass_weteran.sma(54) : warning 215: expression has no effect
codclass_weteran.sma(54) : error 001: expected token: ";", but found ")"
codclass_weteran.sma(54) : fatal error 107: too many error messages on one line

Compilation aborted.
4 Errors.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#2 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 553
Godlike

  • Postów:11 976
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 18.08.2011 19:30

Załączony plik  codclass_weteran.sma   1,81 KB  18 Ilość pobrań
  codclass_weteran.amxx
Załączony plik  codclass_weteran.amxx   3,7 KB  3 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 1

#3 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 237
Godlike

  • Postów:2 334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 18.08.2011 19:32

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>

#define DMG_BULLET (1<<1)


new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Weteran";
new const opis[] = "Natychmiastowe zabicie z Scouta, 1/15 z M4 i AK";
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_SCOUT | 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_AK47;
new const zdrowie = 100;
new const kondycja = 60;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 200;

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) // Dowolna flaga
{
client_print(id, print_chat, "[Klasa] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

new weap = get_user_weapon(idattacker);

if(weap == CSW_SCOUT && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

if(weap == CSW_M4A1 && random_num(1,15) == 1 && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

if(weap == CSW_AK47 && random_num(1,15) == 1 && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 1

#4 Mr.Blue

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:24
  • GG:
  • Imię:Jakub
  • Lokalizacja:Chojnice
Offline

Napisano 18.08.2011 20:05

Działa:D macie oby dwoje +:D
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych