Siemanko.
Jak mogę zablokować graczu ruch na np. 5 sekund?
Chodzi mi po prostu o to by się nie mógł ruszyć z miejsca przez X czasu, a następnie może normalnie się poruszać.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Chwilowa blokada ruchu
Temat rozp.
A może sma?
, 18.08.2011 18:17
6 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 18.08.2011 18:17
#2
Napisano 18.08.2011 18:22
If you can dream it, you can do it.
#3
Napisano 18.08.2011 18:31
A tego... To ustawia maksymalną prędkość, tak?
Czyli jak wpisze
To maksymalnie gracz będzie mógł chodzić 250 unitów/sek czy nie będzie miał żadnych ograniczeń prędkości?
Edit:
Jak wpisze
przy włączaniu normalnej prędkości to przez klika sekund mogę zapi...lać po całej mapie z prędkością światła
Jak wpisze
to po tych 5 sekundach zamiast przywrócić prędkość, blokuje ją i ciało gracza zaczyna "wibrować" - dopiero po kliku odskokach normalnie przywraca prędkość
Czyli jak wpisze
set_user_maxspeed(id, -1.0)
To maksymalnie gracz będzie mógł chodzić 250 unitów/sek czy nie będzie miał żadnych ograniczeń prędkości?
Edit:
Jak wpisze
set_user_maxspeed(id, 0.0)
przy włączaniu normalnej prędkości to przez klika sekund mogę zapi...lać po całej mapie z prędkością światła
Jak wpisze
set_user_maxspeed(id, -1.0)
to po tych 5 sekundach zamiast przywrócić prędkość, blokuje ją i ciało gracza zaczyna "wibrować" - dopiero po kliku odskokach normalnie przywraca prędkość
Użytkownik A może sma? edytował ten post 18.08.2011 18:41
#4
Napisano 18.08.2011 18:32
set_user_maxspeed(id, 1.0)gracz nie może chodzić. przynajmniej po użyciu tego nie mogłem się ruszyć.
#5
Napisano 18.08.2011 18:39
+ do tego set_task i normalne chodzenie.
#6
Napisano 18.08.2011 18:47
Dobra, dziękuje wszystkim - rozwiązałem ten problem fakemetą i zapożyczeniem kodu z cod_sprint
engfunc(EngFunc_SetClientMaxspeed, id, 0.1);
#7
Napisano 18.08.2011 19:03
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Rozwiązane
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Rozwiązane
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych