dodaje w załączniku
Załączone pliki
Użytkownik iPlayCS edytował ten post 17.08.2011 14:30
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 17.08.2011 14:52
Napisano 17.08.2011 16:25
If you can dream it, you can do it.
Napisano 17.08.2011 16:40
Napisano 17.08.2011 20:09
Użytkownik Skull3D edytował ten post 17.08.2011 21:32
Napisano 18.08.2011 09:39
Napisano 18.08.2011 09:46
L 08/18/2011 - 10:15:43: Start of error session. L 08/18/2011 - 10:15:43: Info (map "de_dust2") (file "addons/amxmodx/logs/error_20110818.log") L 08/18/2011 - 10:15:43: [CSTRIKE] Non-player entity 0 out of range L 08/18/2011 - 10:15:43: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "JailBreak_Skull.amxx") L 08/18/2011 - 10:15:43: [AMXX] Run time error 10: native error (native "cs_set_weapon_ammo") L 08/18/2011 - 10:15:43: [AMXX] [0] JailBreak_Skull.sma::FunctionZakop (line 567) L 08/18/2011 - 10:15:43: [AMXX] [1] JailBreak_Skull.sma::function_2 (line 313) L 08/18/2011 - 10:15:43: [AMXX] [2] JailBreak_Skull.sma::ZabawyHandle (line 119) L 08/18/2011 - 10:18:06: [CSTRIKE] Non-player entity 0 out of range L 08/18/2011 - 10:18:06: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "JailBreak_Skull.amxx") L 08/18/2011 - 10:18:06: [AMXX] Run time error 10: native error (native "cs_set_weapon_ammo") L 08/18/2011 - 10:18:06: [AMXX] [0] JailBreak_Skull.sma::FunctionZakop (line 567) L 08/18/2011 - 10:18:06: [AMXX] [1] JailBreak_Skull.sma::function_2 (line 313) L 08/18/2011 - 10:18:06: [AMXX] [2] JailBreak_Skull.sma::ZabawyHandle (line 119)
Napisano 18.08.2011 20:11
Napisano 19.08.2011 08:49
Napisano 19.08.2011 11:45
Napisano 19.08.2011 12:18
Napisano 19.08.2011 12:26
a i bym zapomniał trzeba też dodać freeze time w ganianym dla CT ponieważ tez od razu mogą biegać.
No i trzeba naprawić tego kill daya albo wywalić to całkowicie
Już prawie dobrze, tylko trzeba zwiększyć freezetime u CT oraz zabrać CT noktowizor ...
Użytkownik Skull3D edytował ten post 19.08.2011 12:27
Napisano 19.08.2011 15:21
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych