Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

DeathMsq Licznik HE


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 ELOS

    No i pozamiatane ;*

  • Power User

Reputacja: 145
Zaawansowany

  • Postów:703
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Będzin
Offline

Napisano 17.08.2011 12:15

Witam mam problem nie działa mi licznik zabójstw z he
public DeathMsg()
{
new headshot,attacker=read_data(1);
if(!is_user_connected(attacker))
return PLUGIN_CONTINUE;

headshot=read_data(3);

fragi[attacker]++;
if(headshot) HS[attacker]++;

new weapon[64]
read_data(4,weapon,sizeof weapon - 1)

if(equal(weapon, "knife"))
Knife[attacker]++;
if(headshot) KnifeHS[attacker]++;

if(equal(weapon, "hegrenade"))
HE[attacker]++;

if(equal(weapon, "deagle"))
Deagle[attacker]++;

//SprawdzCzyItem(attacker)

return PLUGIN_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 0

[Aktualizacja 22.01.2015] GunXpMod 2.7.4

http://wklej.to/vlMW7


#2 Fili:P

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 754
Guru

  • Postów:1 679
  • Imię:Darek
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 17.08.2011 14:05

Próbowałeś zamienić:
read_data(4,weapon,sizeof weapon - 1)

Na:
read_data(4,weapon,63)


Nie mam pewności czy to coś da.
  • +
  • -
  • 0

#3 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 983
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 17.08.2011 15:01

błędu w kodzie nie widzę tu masz z poprawiona tabulacja
public DeathMsg()
{
	new headshot,attacker=read_data(1);
	if(!is_user_connected(attacker))
		return PLUGIN_CONTINUE;
	
	headshot=read_data(3);
	
	fragi[attacker]++;
	if(headshot) HS[attacker]++;
	
	new weapon[64]
	read_data(4,weapon,sizeof weapon - 1)
	
	if(equal(weapon, "knife")){
		Knife[attacker]++;
		if(headshot) KnifeHS[attacker]++;
	}
	
	if(equal(weapon, "hegrenade"))
		HE[attacker]++;
	
	if(equal(weapon, "deagle"))
		Deagle[attacker]++;
	
	//SprawdzCzyItem(attacker)
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 0

#4 ELOS

    No i pozamiatane ;*

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 145
Zaawansowany

  • Postów:703
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Będzin
Offline

Napisano 17.08.2011 15:17

No to w takim razie czemu nie nalicza ; /
  • +
  • -
  • 0

[Aktualizacja 22.01.2015] GunXpMod 2.7.4

http://wklej.to/vlMW7


#5 A może sma?

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 547
Wszechwiedzący

  • Postów:1 464
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 17.08.2011 15:22

Bo może błąd leży w innym miejscu?
  • +
  • -
  • 0

#6 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 983
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 17.08.2011 15:25

sprawdź co ci się bedzię wyswietlać na czacie przy zabiciu z he
public DeathMsg()
{
	new headshot,attacker=read_data(1);
	if(!is_user_connected(attacker))
		return PLUGIN_CONTINUE;
	
	headshot=read_data(3);
	
	fragi[attacker]++;
	if(headshot) HS[attacker]++;
	
	new weapon[64]
	read_data(4,weapon,sizeof weapon - 1)
	
	client_print(attacker,3,"%s",weapon);
	
	if(equal(weapon, "knife")){
		Knife[attacker]++;
		if(headshot) KnifeHS[attacker]++;
	}
	
	if(equal(weapon, "hegrenade"))
		HE[attacker]++;
	
	if(equal(weapon, "deagle"))
		Deagle[attacker]++;
	
	//SprawdzCzyItem(attacker)
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 0

#7 ELOS

    No i pozamiatane ;*

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 145
Zaawansowany

  • Postów:703
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Będzin
Offline

Napisano 17.08.2011 15:52

ja mam taki licznik
public PokazHE(id)
{
set_hudmessage(52, 114, 53, 0.01, 0.89, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 1);
show_hudmessage(id, "Zabic z HE:[%i/10]", HE[id])
tutorMake(id,TUTOR_BLUE,0.0,"Zabic z HE:[%i/10]", HE[id])
}

  • +
  • -
  • 0

[Aktualizacja 22.01.2015] GunXpMod 2.7.4

http://wklej.to/vlMW7


#8 A może sma?

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 547
Wszechwiedzący

  • Postów:1 464
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 17.08.2011 21:25

A co się pokazuje na czacie przy kodzie, który podał Dark?
  • +
  • -
  • 0

#9 Dwdov

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:172
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Jawor
Offline

Napisano 17.08.2011 22:31

Klasa bytu granatu to "grenade" do każdego granatu :P

if(equal(weapon, "hegrenade"))

Tu zmień hegrenade na grenade



Nie pomagam na PW, tylko na forum.


#10 ELOS

    No i pozamiatane ;*

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 145
Zaawansowany

  • Postów:703
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Będzin
Offline

Napisano 18.08.2011 07:28

No dzięki stary + dla ciebie.
  • +
  • -
  • 0

[Aktualizacja 22.01.2015] GunXpMod 2.7.4

http://wklej.to/vlMW7


#11 Adminek AMXX.PL

    Admin :)

  • Bot

Reputacja: 156
Profesjonalista

  • Postów:7 492
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 18.08.2011 10:05

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Rozwiązane

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych