Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

errory w logach parachute


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 Karaj

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:83
  • Imię:Adi
  • Lokalizacja:Strzelce
Offline

Napisano 16.08.2011 17:23

Witam
Dzisiaj wyskoczyły mi errory w logach. errory wali plugin parachute. Jeśli ktoś umie ten error wyeliminować proszę napisać to będą +
Pozdrawiam

Logi:
L 08/16/2011 - 14:40:21: [AMXX]    [0] parachute.sma::client_PreThink (line 96)
L 08/16/2011 - 14:40:21: [AMXX]    [1] parachute.sma::client_PreThink (line 94)
L 08/16/2011 - 14:40:21: [ENGINE] Invalid entity 133
L 08/16/2011 - 14:40:21: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "parachute.amxx")
L 08/16/2011 - 14:40:21: [AMXX] Run time error 10: native error (native "entity_get_int")

Linia (96)
if (entity_get_int(para_ent[id],EV_INT_sequence) != 2)

inia (94)
if (fm_get_user_gravity(id) == 0.1) fm_set_user_gravity(id, 1.0)

Kawałek Kodu:

public client_PreThink(id)
{
	if (!get_pcvar_num(pEnabled)) return
	if (!is_user_alive(id) || !has_parachute[id]) return
 
	new Float:fallspeed = get_pcvar_float(pFallSpeed) * -1.0
	new Float:frame
 
	new button = get_user_button(id)
	new oldbutton = get_user_oldbutton(id)
	new flags = get_entity_flags(id)
 
	if (para_ent[id] > 0 && (flags & FL_ONGROUND))
	{
		if (get_pcvar_num(pDetach))
		{	
			if (fm_get_user_gravity(id) == 0.1) fm_set_user_gravity(id, 1.0)
 
			if (entity_get_int(para_ent[id],EV_INT_sequence) != 2)
			{
				entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_sequence, 2)
				entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_gaitsequence, 1)
				entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_frame, 0.0)
				entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_fuser1, 0.0)
				entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_animtime, 0.0)
				entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_framerate, 0.0)
				return
			}
 
			frame = entity_get_float(para_ent[id],EV_FL_fuser1) + 2.0
			entity_set_float(para_ent[id],EV_FL_fuser1,frame)
			entity_set_float(para_ent[id],EV_FL_frame,frame)
 
			if (frame > 254.0)
			{
				remove_entity(para_ent[id])
				para_ent[id] = 0
			}
		}
		else
		{
			remove_entity(para_ent[id])
			fm_set_user_gravity(id, 1.0)
			para_ent[id] = 0
		}
		return
	}
	if (button & IN_DUCK)
	{
		new Float:velocity[3]
		entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
 
		if (velocity[2] < 0.0)
		{	
			if(para_ent[id] <= 0)
			{
				para_ent[id] = create_entity("info_target")
				if(para_ent[id] > 0)
				{
					entity_set_string(para_ent[id],EV_SZ_classname,"parachute")
					entity_set_edict(para_ent[id], EV_ENT_aiment, id)
					entity_set_edict(para_ent[id], EV_ENT_owner, id)
					entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_movetype, MOVETYPE_FOLLOW)
					entity_set_model(para_ent[id], "models/parachute.mdl")
					entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_sequence, 0)
					entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_gaitsequence, 1)
					entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_frame, 0.0)
					entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_fuser1, 0.0)
				}
			}
			if (para_ent[id] > 0)
			{
				entity_set_int(id, EV_INT_sequence, 3)
				entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 1)
				entity_set_float(id, EV_FL_frame, 1.0)
				entity_set_float(id, EV_FL_framerate, 1.0)
				fm_set_user_gravity(id, 0.1)
 
				velocity[2] = (velocity[2] + 40.0 < fallspeed) ? velocity[2] + 40.0 : fallspeed
				entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
 
				if (entity_get_int(para_ent[id],EV_INT_sequence) == 0)
				{	
					frame = entity_get_float(para_ent[id],EV_FL_fuser1) + 1.0
					entity_set_float(para_ent[id],EV_FL_fuser1,frame)
					entity_set_float(para_ent[id],EV_FL_frame,frame)
 
					if (frame > 100.0)
					{
						entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_animtime, 0.0)
						entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_framerate, 0.4)
						entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_sequence, 1)
						entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_gaitsequence, 1)
						entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_frame, 0.0)
						entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_fuser1, 0.0)
					}
				}
			}
		}
		else if (para_ent[id] > 0)
		{
			remove_entity(para_ent[id])
			fm_set_user_gravity(id, 1.0)
			para_ent[id] = 0
		}
	}
	else if ((oldbutton & IN_DUCK) && para_ent[id] > 0 )
	{
		remove_entity(para_ent[id])
		fm_set_user_gravity(id, 1.0)
		para_ent[id] = 0
	}
}

Załączone pliki



#2 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 592
Godlike

  • Postów:2 733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 16.08.2011 17:31

Sprawdź ten on mi zawsze działał ;]

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

If you can dream it, you can do it.


#3 Skut3r

    Życzliwy

  • Zbanowany

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:33
  • GG:
  • Lokalizacja:Nie wiem
Offline

Napisano 16.08.2011 17:35

Lap
Zippyshare.com

Załączone pliki


Użytkownik Skut3r edytował ten post 16.08.2011 17:36


#4 Karaj

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:83
  • Imię:Adi
  • Lokalizacja:Strzelce
Offline

Napisano 16.08.2011 17:40

speed, ten spadochron jest dla admina i za kase a ja chce za free dla wszystkich?

#5 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 592
Godlike

  • Postów:2 733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 16.08.2011 17:44

Ten jest za free
  • +
  • -
  • 1

If you can dream it, you can do it.


#6 Karaj

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:83
  • Imię:Adi
  • Lokalizacja:Strzelce
Offline

Napisano 16.08.2011 18:37

speed, ty dałes to tak na odczepce zeby plusa dostac bo ten spadochron jest tylko dla admina!

#7 Hiroshima

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 327
Godlike

  • Postów:4 984
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Málaga
Offline

Napisano 16.08.2011 18:45

Wklejka 131351670412053 - AMXX.pl: Support AMX Mod X usuniety admin_level z posta speeda
  • +
  • -
  • 1

#8 Karaj

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:83
  • Imię:Adi
  • Lokalizacja:Strzelce
Offline

Napisano 16.08.2011 18:49

a skompilujesz? bo sa 3 errory;/

Załączone pliki



#9 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 592
Godlike

  • Postów:2 733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 16.08.2011 19:17

Kompilator - AMXX.pl: Support AMX Mod X
  • +
  • -
  • 1

If you can dream it, you can do it.


#10 Karaj

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:83
  • Imię:Adi
  • Lokalizacja:Strzelce
Offline

Napisano 19.08.2011 20:19

wrzucałem już 3 pluginy które daja spadochron i daje errory

L 08/19/2011 - 08:18:25: [AMXX] Run time error 10 (plugin "parachute.amxx") (native "entity_get_int") - debug not enabled!
L 08/19/2011 - 08:18:25: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).
L 08/19/2011 - 08:18:25: [ENGINE] Invalid entity 80
L 08/19/2011 - 08:18:25: [AMXX] Run time error 10 (plugin "parachute.amxx") (native "entity_get_int") - debug not enabled!
L 08/19/2011 - 08:18:25: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).


#11 A może sma?

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 546
Wszechwiedzący

  • Postów:1 464
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 19.08.2011 20:42

:mur:

Idź do szkoły, wróć za 3 tygodnie, przeczytaj ze zrozumieniem to co napisałeś:

L 08/19/2011 - 08:18:25: [AMXX] Run time error 10 (plugin "parachute.amxx") (native "entity_get_int") - debug not enabled!
L 08/19/2011 - 08:18:25: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).

I wykonaj to co tam jest napisane...

Użytkownik A może sma? edytował ten post 19.08.2011 20:43

  • +
  • -
  • 0

#12 Karaj

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:83
  • Imię:Adi
  • Lokalizacja:Strzelce
Offline

Napisano 19.08.2011 20:53

co ty pier**lisz?




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych