new Float:punkty_gracza[33];
przypisywał by jakąś tam ilość punktów, np. na 200 lvl
punkty_gracza[id] = (fragi*2-śmierci)*(lvl gracza/400+0.5);
no i na podstawie tej tablicy, odbywały by się wszystkie akcje wykonywane przez PTB. Jeśli jakaś drużyna prowadziła by przynajmniej 3 rundami, ale jednocześnie mniej niż 5 rundami, to plugin równał by drużyny tak (przenosił, zamieniał graczy), aby suma tej globalnej tablicy w każdej drużynie była jak najbardziej przybliżona do siebie, dopiero jeśli przewaga wygranych rund wynosiła by 5, albo więcej, wtedy przenosiło by najlepszego gracza, albo zamieniało by go z najgorszym. Oczywiście trzeba będzie dodać też blokadę co do maksymalnej wielkości drużyny, czy też maksymalnej różnicy w ilościach graczy w drużynach oraz jakieś cvary do tego co napisałem, itp. ale z tym raczej bym sobie poradził. No i skoro proszę tutaj o pomoc, to jakbym skończył pisać plugin, to bym go tutaj udostępnił. Mam nadzieje, że ktoś wie jak napisać tą funkcję opisaną wyżej i mi tutaj pomoże.
Dodano 16 sierpień 2011 - 17:21:
Pomyślałem trochę nad tym i już wiem jak napisać tą funkcję, ale teraz mam pytanie czy jest już jakaś funkcja, która będzie zwracać różnicę pomiędzy dwoma liczbami? Mogę ją też samemu napisać, ale może jest już coś takiego w dokumentacji.