#include <fakemeta>//wymaga modułu fakemeta setGlowShell(id,Float:width, red=0,green=0,blue=0){ if(is_user_alive(id)){ new Float:color[3]; color[0]=float(red); color[1]=float(green); color[2]=float(blue); set_pev(id,pev_rendermode, kRenderNormal); set_pev(id,pev_renderfx,(width)?kRenderFxGlowShell:kRenderFxNone); set_pev(id,pev_rendercolor,color); set_pev(id,pev_renderamt,width); } }
Argumenty
id - id gracza
width - grubość powłoki, musi to być liczba rzeczywista (nawet jeśli ma to być "1" trzeba podać "1.0")
red=0,green=0,blue=0 - kolor w formacie RGB
--------------------------------------------------
Użycie:
setGlowShell(id,10.0,255,0,0);Ustawia czerwoną powłokę i grubości 10 jednostek.
setGlowShell(id,5.0,0,255,0);Ustawia zieloną powłokę i grubości 5 jednostek.
setGlowShell(id,0.0);Usuwa powłokę.
Podając bardzo małe parametry red, green, blue powłoki nie zobaczymy.