Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z klasa admiralproblem z klasa admiral


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Mezeus

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:23
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Internet
Offline

Napisano 15.08.2011 11:07

Witam,
mam problem a oto on:
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

codclass_admiral.sma(36) : error 017: undefined symbol "ma_klase"
codclass_admiral.sma(36) : warning 215: expression has no effect
codclass_admiral.sma(36) : error 001: expected token: ";", but found "]"
codclass_admiral.sma(36) : error 029: invalid expression, assumed zero
codclass_admiral.sma(36) : fatal error 107: too many error messages on one line

Compilation aborted.
4 Errors.

*.sma w załączniku

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#2 dasiek

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 2 077
Godlike

  • Postów:5 706
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:No teraz trochę dalej od WWy
Offline

Napisano 15.08.2011 11:11

/* Plugin generated by AMXX-Studio */



#include <amxmodx>

#include <codmod>

#include <hamsandwich>

#include <engine>

#include <ColorChat>



#define DMG_HEGRENADE (1<<24)



new bool:ma_klase[32]



new const nazwa[] = "Admiral";

new const opis[] = "1/2 z HEGREANDE";

new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_HEGRENADE;

new const zdrowie = 50;

new const kondycja = 25;

new const inteligencja = 0;

new const wytrzymalosc = 55;



public plugin_init() {

	register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

	

	//cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);



	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

}



public cod_class_enabled(id)

{

        ColorChat(id, GREEN, "Klasa %s zostala stworzona przez www.PluginyMody.webd.pl.", nazwa);

        if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))

        {

                client_print(id, print_chat, "[%s] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.", nazwa)

                return COD_STOP;

        }

        ma_klase[id] = true;

        return COD_CONTINUE;

}



public cod_class_disabled(id)

        ma_klase[id] = false;



public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)

{

        if(!is_user_connected(idattacker))

                return HAM_IGNORED; 

        

        if(!ma_klase[idattacker]))

                return HAM_IGNORED;

        

                if(damagebits & DMG_HEGRENADE && !random(2))

                		cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

        

        

        return HAM_IGNORED;

}

  • +
  • -
  • 0

#3 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 237
Godlike

  • Postów:2 334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 15.08.2011 11:17

@UP: To co mu dałeś nie będzie działać. Czemu przed cod_register_class stoi komentarz? ;P To się skompiluje.
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <engine>
#include <ColorChat>

#define DMG_HEGRENADE (1<<24)

new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Admiral";
new const opis[] = "1/2 z HEGREANDE";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_HEGRENADE;
new const zdrowie = 50;
new const kondycja = 25;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 55;

public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
{
ColorChat(id, GREEN, "Klasa %s zostala stworzona przez www.PluginyMody.webd.pl.", nazwa);
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[%s] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.", nazwa)
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(damagebits & DMG_HEGRENADE && !random(2))
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);


return HAM_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 1

#4 dasiek

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 2 077
Godlike

  • Postów:5 706
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:No teraz trochę dalej od WWy
Offline

Napisano 16.08.2011 16:36

bo ja na kompie nie mam Codmod.inc i błedy wyskakują. mój błąd :P
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych