Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Rozgrzewka Cod Mod


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Windowspl

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:190
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 14.08.2011 07:41

Witam.

Posiadam Call of Duty Mod z zapisem sql, mod był pisany pod zamówienie ale przy zmianie mapy jak jest 1 runda lvl jeszcze się nie wczytują (tak jest tylko jak sie zmieni mapa).
Czy można napisać rozgrzewkę pod cod mod'a tak aby po zmianie mapy 1 runda była rundą rozgrzewkową np. na same granaty HE tylko aby plugin wyłączył możliwość wybrania klasy.
Podsumowując proszę o napisanie rozgrzewki na granaty HE tylko tak aby menu z klasami nie wyświetlało się w 1 rundzie.

Z góry dziękuje.
  • +
  • -
  • 0

#2 A może sma?

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 547
Wszechwiedzący

  • Postów:1 464
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 14.08.2011 15:29

public Odrodzenie(id)
{
if(!task_exists(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE))
set_task(0.1, "PokazInformacje", id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE, _, _, "b");

if(nowa_klasa_gracza[id])
UstawNowaKlase(id);

++runda
Odrodzenie2(id)

DajBronie(id);
ZastosujAtrybuty(id);

if(punkty_gracza[id] > 0)
PrzydzielPunkty(id);

return PLUGIN_CONTINUE;
}

public Odrodzenie2(id)
{
if(runda > 1)
{
if(!klasa_gracza[id])
{
WybierzKlase(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}


i w zmiennych globalnych (na początku sma) daj gdzieś: new runda = 0;
To powinno nie wyświetlić menu po 1. spawnie gracza.
  • +
  • -
  • 0

#3 Windowspl

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:190
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 19.08.2011 08:07

Niestety nie działa to co podałeś ;/
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych