Witam.
Posiadam Call of Duty Mod z zapisem sql, mod był pisany pod zamówienie ale przy zmianie mapy jak jest 1 runda lvl jeszcze się nie wczytują (tak jest tylko jak sie zmieni mapa).
Czy można napisać rozgrzewkę pod cod mod'a tak aby po zmianie mapy 1 runda była rundą rozgrzewkową np. na same granaty HE tylko aby plugin wyłączył możliwość wybrania klasy.
Podsumowując proszę o napisanie rozgrzewki na granaty HE tylko tak aby menu z klasami nie wyświetlało się w 1 rundzie.
Z góry dziękuje.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Rozgrzewka Cod Mod
Temat rozp. Windowspl, 14.08.2011 07:41
2 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 14.08.2011 07:41
#2
Napisano 14.08.2011 15:29
public Odrodzenie(id)
{
if(!task_exists(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE))
set_task(0.1, "PokazInformacje", id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE, _, _, "b");
if(nowa_klasa_gracza[id])
UstawNowaKlase(id);
++runda
Odrodzenie2(id)
DajBronie(id);
ZastosujAtrybuty(id);
if(punkty_gracza[id] > 0)
PrzydzielPunkty(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public Odrodzenie2(id)
{
if(runda > 1)
{
if(!klasa_gracza[id])
{
WybierzKlase(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
i w zmiennych globalnych (na początku sma) daj gdzieś: new runda = 0;
To powinno nie wyświetlić menu po 1. spawnie gracza.
#3
Napisano 19.08.2011 08:07
Niestety nie działa to co podałeś ;/
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych