Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Menu - powrót do poprzedniej strony


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 A może sma?

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 546
Wszechwiedzący

  • Postów:1 464
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 13.08.2011 18:10

Siema.
Mam takie pytanie: da radę po wyborze opcji XYZ z menu (nowy styl) zamiast "wracać" na 1. stronę, pozostawało na aktualnej?
  • +
  • -
  • 0

#2 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 237
Godlike

  • Postów:2 334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 13.08.2011 21:35

Tak, da się to zrobić. Oto przykładowe menu, napisane na szybko ;):
public TestMenu(id, page)
{
new menu = menu_create("Test", "TestMenu_Handler");
for(new i=0; i<19; i++)
{
new txt[4];
num_to_str(i, txt, 3);
menu_additem(menu, txt);
}
menu_display(id, menu, page);
}

public TestMenu_Handler(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED
}

new page;
page = item/7;
client_print(id, print_chat, "Wybrales opcje %i na stronie %i.", item, page);
menu_destroy(menu);
TestMenu(id, page);
return PLUGIN_HANDLED;
}

  • +
  • -
  • 1

#3 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 553
Godlike

  • Postów:11 976
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 13.08.2011 23:54

takie coś też powinno przejść
public TestMenu(id, page)
{
	new menu = menu_create("Test", "TestMenu_Handler");
	for(new i=0; i<19; i++)
	{
		new txt[4];
		num_to_str(i, txt, 3);
		menu_additem(menu, txt);
	}
	menu_display(id, menu, page);
}

public TestMenu_Handler(id, menu, item)
{
	if(item == MENU_EXIT)
	{
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_HANDLED
	}
	
	new page;
	page = item/7;
	client_print(id, print_chat, "Wybrales opcje %i na stronie %i.", item, page);
	menu_display(id,menu,page)
	return PLUGIN_HANDLED;
}

  • +
  • -
  • 1

#4 A może sma?

    Godlike

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 546
Wszechwiedzący

  • Postów:1 464
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 14.08.2011 17:50

Kurde :D
Chciałem zrobić by po wyborze klasy, której chcemy wyświetlić opis po kliknięciu czegokolwiek wracało na stronę, na której byliśmy - aktualnie wraca na 1. :]
Jednak troszkę mnie to przerosło, bo nie mogę dojść na jakiej zasadzie pokazywane jest menu po kliknięciu czegokolwiek :D
No i zauważyłem, że opis klas wyświetlany jest jak stare menu a nie nowe, co komplikuje troszkę sprawę...
public OpisKlasy(id)
{
new menu = menu_create("Wybierz klase:", "OpisKlasy_Handle");
for(new i=1; i <= ilosc_klas; i++)
menu_additem(menu, nazwy_klas[i]);
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
menu_display(id, menu);

client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
}

public OpisKlasy_Handle(id, menu, item)
{
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");

if(item++ == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

new bronie[320];
for(new i=1, n=1; i <= 32; i++)
{
if((1<<i) & bronie_klasy[item])
{
new weaponname[22];
get_weaponname(i, weaponname, 21);
replace_all(weaponname, 21, "weapon_", " ");
if(n > 1)
add(bronie, charsmax(bronie), ",");
add(bronie, charsmax(bronie), weaponname);
n++;
}
}

new opis[416+MAX_WIELKOSC_OPISU];
format(opis, charsmax(opis), "\yKlasa: \w%s^n\yInteligencja: \w%i^n\yZdrowie: \w%i^n\yWytrzymalosc: \w%i^n\yKondycja: \w%i^n\yBronie:\w%s^n\yDodatkowy opis: \w%s^n%s", nazwy_klas[item], inteligencja_klas[item], zdrowie_klas[item], wytrzymalosc_klas[item], kondycja_klas[item], bronie, opisy_klas[item], opisy_klas[item][79]);
show_menu(id, 1023, opis);

return PLUGIN_CONTINUE;
}


Pomożecie? :D

Użytkownik A może sma? edytował ten post 14.08.2011 17:51

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych