Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

"Nieśmiertelność" a później problem z jej wyłączem


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Julia

    Profesjonalista

  • Girl

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:163
  • Steam:steam
  • Imię:Julia
  • Lokalizacja:Gdynia
Offline

Napisano 13.08.2011 15:03

No więc tak.
Kiedy jest zdarzenie g_Killday, możliwość zadania sobie uszkodzeń jest wyłączona.
W czasie g_Duel podczas g_Killday powinna być włączona, ale nie jest. :D
Gdyby mi ktoś pomógł to zrobić, to poniżej jest fragment kodu.
Nie wiem, dlaczego po case 0 jest case 2, ale nie ja to pisałam. :)


public player_attack(victim, attacker, Float:damage, Float:direction[3], tracehandle, damagebits)
{
static CsTeams:vteam, CsTeams:ateam
if(!is_user_connected(victim) || !is_user_connected(attacker) || victim == attacker)
return HAM_IGNORED

vteam = cs_get_user_team(victim)
ateam = cs_get_user_team(attacker)

if(ateam == CS_TEAM_CT && vteam == CS_TEAM_CT)
return HAM_SUPERCEDE

if(g_Killday && ateam == CS_TEAM_T && vteam == CS_TEAM_CT)
return HAM_SUPERCEDE

if(g_Killday && ateam == CS_TEAM_CT && vteam == CS_TEAM_T)
return HAM_SUPERCEDE

// if(ateam == CS_TEAM_T && vteam == CS_TEAM_T && !g_BoxStarted && !g_Killday)
if(ateam == CS_TEAM_T && vteam == CS_TEAM_T && !g_BoxStarted && !killday_mozna_strzelac)
return HAM_SUPERCEDE

// niezniszczalny freedayowiec
if (!g_Freeday)
{
if(get_bit(g_PlayerFreeday, victim) || get_bit(g_PlayerFreeday, attacker))
return HAM_SUPERCEDE
}

switch(g_Duel)
{
case(0):
{
if(ateam == CS_TEAM_CT && vteam == CS_TEAM_T)
{
if(get_bit(g_PlayerRevolt, victim))
{
clear_bit(g_PlayerRevolt, victim)
hud_status(0)
}
return HAM_IGNORED
}
}
case(2):
{
if(attacker != g_PlayerLast)
return HAM_SUPERCEDE
}

default:
{
if(!(victim == g_DuelA && attacker == g_DuelB) || !(victim == g_DuelB && attacker == g_DuelA))
return HAM_SUPERCEDE
}

/* default:
{
if((victim == g_DuelA && attacker == g_DuelB) || (victim == g_DuelB && attacker == g_DuelA))
return HAM_IGNORED

return HAM_SUPERCEDE
}
*/
}

if(ateam == CS_TEAM_T && vteam == CS_TEAM_CT && !g_Killday)
{
if(!g_PlayerRevolt)
revolt_start()

set_bit(g_PlayerRevolt, attacker)
}

return HAM_IGNORED
}

public button_attack(button, id, Float:damage, Float:direction[3], tracehandle, damagebits)
{
if(is_valid_ent(button) && gc_ButtonShoot)
{
ExecuteHamB(Ham_Use, button, id, 0, 2, 1.0)
entity_set_float(button, EV_FL_frame, 0.0)
}

return HAM_IGNORED
}

Użytkownik Julia edytował ten post 13.08.2011 21:08

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych