Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Silnik cod mod wywala error (native "get_weaponnam


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Karaj

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:83
  • Imię:Adi
  • Lokalizacja:Strzelce
Offline

Napisano 13.08.2011 14:50

Witam

Silnik cod moda wywala mi errory. Był by ktoś w stanie naprawić to?
Założyłem 3 dni temu ten temat piterka pomógł, wszystko było ok, ale dzisiaj znowu wyskoczył error
[CoD Nowy] blędy w logach monety i silnik - AMXX.pl: Support AMX Mod X

Logi:

L 08/13/2011 - 12:32:44: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "QTM_CodMod.amxx")
L 08/13/2011 - 12:32:44: [AMXX] Run time error 10: native error (native "get_weaponname")
L 08/13/2011 - 12:32:44: [AMXX]    [0] QTM_CodMod.sma::CurWeapon (line 998)

Linija (998)
get_weaponname(bron, weaponname, 32);

Public Curweapon
public CurWeapon(id)
{
	if(!is_user_connected(id) || get_user_team(id) > 2)
	return;
 
	new bron = read_data(2);
 
	new bronie = (bronie_klasy[klasa_gracza[id]] | bonusowe_bronie_gracza[id] | bronie_druzyny[(get_user_team(id))] | bronie_dozwolone);
 
	 if(!(1<<bron & bronie))
        {
                if((1<<bron) & (1<<CSW_HEGRENADE | 1<<CSW_SMOKEGRENADE | 1<<CSW_FLASHBANG)) {
                        set_task(0.1, "ZabierzGranat", id+ZADANIE_ZABIERZ_GRANAT);
                }
                else {
                        new weaponname[33];
                        get_weaponname(bron, weaponname, 32);
                        engclient_cmd(id, "drop", weaponname);
                }
        }
 
	if(cs_get_user_shield(id) && !gracz_ma_tarcze[id])
	engclient_cmd(id, "drop", "weapon_shield");	
 
	UstawSzybkosc(id);
}


#2 A może sma?

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 546
Wszechwiedzący

  • Postów:1 464
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 13.08.2011 15:16

[CoD Nowy] Naprawa błędu "get_weaponname" - AMXX.pl: Support AMX Mod X

Użytkownik A może sma? edytował ten post 13.08.2011 15:33

  • +
  • -
  • 1

#3 Karaj

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:83
  • Imię:Adi
  • Lokalizacja:Strzelce
Offline

Napisano 13.08.2011 15:22

sa warrningi usuniesz je?

QTM_CodMod.sma(991) : warning 217: loose indentation
QTM_CodMod.sma(993) : warning 213: tag mismatch
QTM_CodMod.sma(1003) : warning 217: loose indentation

Wiem ze to w niczym nie przeszkadza ale nie lubię warrningów




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych