Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Klasa ninja


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Elder98

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:82
  • Imię:daniel
  • Lokalizacja:siemce
Offline

Napisano 12.08.2011 13:07

Mam prozbe moze mi ktos zrobic aby klasa ninja niemiala 1/1 z noza tylko normale hity..
Z gory dzięki.
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <colorchat>
#include <fun>

new const nazwa[] = "Ninja";
new const opis[] = "Slaba widocznosc, zmniejszona grawitacja, natychmiastowe zabicie z noza";
new const bronie = 1<<CSW_KNIFE;
new const zdrowie = 40;
new const kondycja = 30;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new bool:ma_klase[33];

public plugin_init() {
	register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
	
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
	
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player","TakeDamage");
	
	RegisterHam(Ham_Spawn,"player","fwSpawned",1);
}

public fwSpawned(id){
	if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
		return ;
	
	strip_user_weapons(id);
	give_item(id,"weapon_knife")
}

public cod_class_enabled(id)
{
	ColorChat(id, GREEN, "Klasa Ninja stworzona jest przez Elder<33");
	set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 20);
	entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 200.0/800.0);
	ma_klase[id] = true;
}

public cod_class_disabled(id)
{
	set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
	entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 800.0/800.0);
	ma_klase[id] = false;
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED;
	
	if(!ma_klase[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
	
	if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0)
		cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
	
	return HAM_IGNORED;
}

public ResetHUD(id)
{
	if(ma_klase[id])
		entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 150.0/800.0);
}

  • +
  • -
  • 0

#2 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 113
Zaawansowany

  • Postów:1 981
Offline

Napisano 12.08.2011 13:10

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <colorchat>
#include <fun>

new const nazwa[] = "Ninja";
new const opis[] = "Slaba widocznosc, zmniejszona grawitacja";
new const bronie = 1<<CSW_KNIFE;
new const zdrowie = 40;
new const kondycja = 30;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new bool:ma_klase[33];

public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");

RegisterHam(Ham_Spawn,"player","fwSpawned",1);
}

public fwSpawned(id){
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return ;

strip_user_weapons(id);
give_item(id,"weapon_knife")
}

public cod_class_enabled(id)
{
ColorChat(id, GREEN, "Klasa Ninja stworzona jest przez Elder<33");
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 20);
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 200.0/800.0);
ma_klase[id] = true;
}

public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 800.0/800.0);
ma_klase[id] = false;
}

public ResetHUD(id)
{
if(ma_klase[id])
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 150.0/800.0);
}

  • +
  • -
  • 0

#3 Adminek AMXX.PL

    Admin :)

  • Bot

Reputacja: 156
Profesjonalista

  • Postów:7 490
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 12.08.2011 13:14

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych