ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]^n[Monety : %i]^n[Misja : %s]^n[Postep : %i/%i]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]], monety[id], maksymalna_widocznosc_gracza[id], zadania[zadanie_gracza[id]], postep[id][zadanie_gracza[id]], limit_postepu[zadanie_gracza[id]]);
tablice
new const zadania[][] =
{
"Brak",
"Zabij 5 osob w 1 rundzie", //1
"Zabij 3 osoby Hs w 1 rundzie",//2
"Podluz 5 Bomb w ciagu mapy", //3
"Uratuj 3 razy hosty w ciagu mapy",//4
"Zabij 20 Snajperow Hs", //5
"Przezyj 1 runde bez zgona", //6
"Zabij 100 osob Hs",//7
"Rozbroj 20 Bomb", //8
"Zabij 15 Vipow", //9
"Zabij 2 Premium w ciagu rundy", //10
"Zabij 50 osob", //11
"Zabij 20 osob z AK47 lub M4A1 (Bron mozna kupic w sklepie)", //12
"Zabij 2 Osoby Hs z Kosy", //13
"Zabij 2 razy osobe rozbrajajaca pake", //14
"Zabij 3 razy osobe niosaca pake" //15
};
new const limit_postepu[sizeof zadania] =
{
0,
5,//1
3,//2
5,//3
3,//4
20,//5
1,//6
100,//7
20,//8
15,//9
2,//10
50,//11
20,//12
2,//13
2,//14
3//15
};
new postep[33][sizeof zadania], zadanie_gracza[33];
Użytkownik Jak się nazwać edytował ten post 12.08.2011 10:08