Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Klasa Bez Broni
Temat rozp.
Almer
, 11.08.2011 16:50
14 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 11.08.2011 16:50
Mam 2 pytania
1.jak zrobić aby klasa miała tylko nóż i miała 3 rakiety i miała zmniejszoną grawitację
2. Jak zrobić klasę która jest niewidzialna z nożem
1.jak zrobić aby klasa miała tylko nóż i miała 3 rakiety i miała zmniejszoną grawitację
2. Jak zrobić klasę która jest niewidzialna z nożem
#2
Napisano 12.08.2011 07:22
Niewidka z nozem:
Gdzie 8 to liczba niewidzialnosci.
if(weapon == CSW_KNIFE)
set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 8)
else
set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255)
Gdzie 8 to liczba niewidzialnosci.
#3
Napisano 12.08.2011 14:25
a to wkleić gdzie ?? na końcu .sma klasy ??
#4
Napisano 12.08.2011 15:29
w cod_class_enabled
#5
Napisano 12.08.2011 15:34
W public CurWeapon... musisz dodać jeszcze to na górze publicu
new weapon = get_user_weapon(id);
#6
Napisano 12.08.2011 15:38
Aaa... No tez prawda. W public CurWeapon trzeba dodac moj kod i Sharka nad moim
#7
Napisano 12.08.2011 15:42
a mam pytanko czy jest ten public CurWeapon bo nie wiem
#8
Napisano 12.08.2011 16:18
daj najlepiej sma klasy którą chcesz przeorobić.
#9
Napisano 12.08.2011 16:21
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <codmod> new const nazwa[] = "Rusher"; new const opis[] = "Brak"; new const bronie = 1<<CSW_M3; new const zdrowie = 0; new const kondycja = 55; new const inteligencja = 10; new const wytrzymalosc = 0; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); }
a jeśli by mógł by ktoś powiedzieć czym jest ten public
Użytkownik Almer edytował ten post 12.08.2011 16:21
#10
Napisano 12.08.2011 16:43
public - słowo kluczowe deklarujące funkcje publiczną w tym przypadku CurWeapon
Masz, przejrzyj sobie.
Masz, przejrzyj sobie.
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
new const nazwa[] = "Rusher";
new const opis[] = "Brak";
new const bronie = 1<<CSW_M3;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 55;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 0;
new bool:ma_klase[33]
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1")
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false
}
public CurWeapon(id)
{
if(!ma_klase[id])
return PLUGIN_CONTINUE
new iWeapon = read_data(2)
if(iWeapon == CSW_KNIFE)
{
set_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 8)
} else {
set_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255)
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
#11
Napisano 12.08.2011 16:48
A tu masz żeby mogła używać tylko noża
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
new const nazwa[] = "Rusher";
new const opis[] = "Brak";
new const bronie = 1<<CSW_M3;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 55;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 0;
new bool:ma_klase[33]
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1")
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false
}
public CurWeapon(id)
{
if(!ma_klase[id])
return PLUGIN_CONTINUE
new iWeapon = read_data(2)
if(iWeapon == CSW_KNIFE)
{
set_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 8)
} else {
set_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255)
client_cmd(id,"weapon_knife")
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
Pisze na zamówienie statystyki pod nvault. GG: 15600964
#12
Napisano 12.08.2011 17:35
czyli ten kod
public cod_class_enabled(id) { ma_klase[id] = true } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false } public CurWeapon(id) { if(!ma_klase[id]) return PLUGIN_CONTINUE new iWeapon = read_data(2) if(iWeapon == CSW_KNIFE) { set_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 8) } else { set_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255) } return PLUGIN_CONTINUE }odpowiada za niewidzialność z nożem ?
#13
Napisano 12.08.2011 17:46
Tak.
#14
Napisano 13.08.2011 05:30
a teraz 2 pytanie jak zrobić aby klasa nie miała żadnej broni tylko nóż
#15
Napisano 13.08.2011 07:46
Gdzieś w public Odrodzienie (w pliku QTM_CodMod.sma):
Nie wiem czy dziala
if(klasa_gracza[id] = Nazwa klasy)
{
strip_user_weapon(id)
give_item(weapon_knife);
}
Nie wiem czy dziala
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych