Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Klasa Bez Broni


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
14 odpowiedzi w tym temacie

#1 Almer

    Początkujący

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:14
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Gliwice
Offline

Napisano 11.08.2011 16:50

Mam 2 pytania
1.jak zrobić aby klasa miała tylko nóż i miała 3 rakiety i miała zmniejszoną grawitację
2. Jak zrobić klasę która jest niewidzialna z nożem

#2 Na 5tyk

    Godlike

  • Użytkownik

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:1 712
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 12.08.2011 07:22

Niewidka z nozem:
if(weapon == CSW_KNIFE)
set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 8)
else
set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255)

Gdzie 8 to liczba niewidzialnosci.
  • +
  • -
  • 0

#3 Almer

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:14
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Gliwice
Offline

Napisano 12.08.2011 14:25

a to wkleić gdzie ?? na końcu .sma klasy ??

#4 Na 5tyk

    Godlike

  • Użytkownik

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:1 712
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 12.08.2011 15:29

w cod_class_enabled
  • +
  • -
  • 0

#5 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 113
Zaawansowany

  • Postów:1 981
Offline

Napisano 12.08.2011 15:34

W public CurWeapon... musisz dodać jeszcze to na górze publicu
new weapon = get_user_weapon(id);

  • +
  • -
  • 0

#6 Na 5tyk

    Godlike

  • Użytkownik

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:1 712
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 12.08.2011 15:38

Aaa... No tez prawda. W public CurWeapon trzeba dodac moj kod i Sharka nad moim :)
  • +
  • -
  • 0

#7 Almer

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:14
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Gliwice
Offline

Napisano 12.08.2011 15:42

a mam pytanko czy jest ten public CurWeapon bo nie wiem

#8 zbyszeq

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:81
  • Imię:zbyszeq
  • Lokalizacja:Zamek lochnes
Offline

Napisano 12.08.2011 16:18

daj najlepiej sma klasy którą chcesz przeorobić.
  • +
  • -
  • 0

#9 Almer

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:14
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Gliwice
Offline

Napisano 12.08.2011 16:21

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>

new const nazwa[] = "Rusher";
new const opis[] = "Brak";
new const bronie = 1<<CSW_M3;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 55;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 0;

public plugin_init() {
	register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
	
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}

a jeśli by mógł by ktoś powiedzieć czym jest ten public

Użytkownik Almer edytował ten post 12.08.2011 16:21


#10 MarWit

    The Chosen One

  • Przyjaciel

Reputacja: 843
Czempion

  • Postów:1 485
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Bystrzyca
Offline

Napisano 12.08.2011 16:43

public - słowo kluczowe deklarujące funkcje publiczną w tym przypadku CurWeapon

Masz, przejrzyj sobie.

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>

new const nazwa[] = "Rusher";
new const opis[] = "Brak";
new const bronie = 1<<CSW_M3;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 55;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 0;

new bool:ma_klase[33]

public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1")
}

public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true
}

public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false
}

public CurWeapon(id)
{
if(!ma_klase[id])
return PLUGIN_CONTINUE

new iWeapon = read_data(2)

if(iWeapon == CSW_KNIFE)
{
set_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 8)
} else {
set_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255)
}

return PLUGIN_CONTINUE
}



  • +
  • -
  • 0

marwit-0.png


#11 Jak się nazwać

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 169
Profesjonalista

  • Postów:617
  • Imię:a
  • Lokalizacja:a
Offline

Napisano 12.08.2011 16:48

A tu masz żeby mogła używać tylko noża xD
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>

new const nazwa[] = "Rusher";
new const opis[] = "Brak";
new const bronie = 1<<CSW_M3;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 55;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 0;

new bool:ma_klase[33]

public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1")
}

public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true
}

public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false
}

public CurWeapon(id)
{
if(!ma_klase[id])
return PLUGIN_CONTINUE

new iWeapon = read_data(2)

if(iWeapon == CSW_KNIFE)
{
set_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 8)
} else {
set_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255)
client_cmd(id,"weapon_knife")
}

return PLUGIN_CONTINUE
}

  • +
  • -
  • 0
Pisze na zamówienie statystyki pod nvault. GG: 15600964

#12 Almer

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:14
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Gliwice
Offline

Napisano 12.08.2011 17:35

czyli ten kod
public cod_class_enabled(id)
{
        ma_klase[id] = true
}

public cod_class_disabled(id)
{
        ma_klase[id] = false
}

public CurWeapon(id)
{
        if(!ma_klase[id])
                return PLUGIN_CONTINUE
        
        new iWeapon = read_data(2)
        
        if(iWeapon == CSW_KNIFE)
        {
                set_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 8)
        } else {
                set_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255)
        }
        
        return PLUGIN_CONTINUE
}
odpowiada za niewidzialność z nożem ?

#13 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 113
Zaawansowany

  • Postów:1 981
Offline

Napisano 12.08.2011 17:46

Tak.
  • +
  • -
  • 0

#14 Almer

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:14
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Gliwice
Offline

Napisano 13.08.2011 05:30

a teraz 2 pytanie jak zrobić aby klasa nie miała żadnej broni tylko nóż

#15 Na 5tyk

    Godlike

  • Użytkownik

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:1 712
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 13.08.2011 07:46

Gdzieś w public Odrodzienie (w pliku QTM_CodMod.sma):
if(klasa_gracza[id] = Nazwa klasy)
{
strip_user_weapon(id)
give_item(weapon_knife);
}

Nie wiem czy dziala
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych