Witam głowie się lecz chyba nic nie wymyśle jak zrobić
if który sprawdzi czy gracz stoi / biegnie / czy kuca
Proszę o trzy przykłady
Najlepiej takie
if gracz kuca {
a++;
}
Chyba zrozumieliście wypowiedź
Plusiki za działający kod
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
If gracz stoi w miejscu / biegnie / kucaProśba o konkretny przykład.
Temat rozp. Droso, 10.08.2011 18:55
4 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 10.08.2011 18:55
Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!
Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!
#2
Napisano 10.08.2011 18:57
#define m_iActivityRelated 500 //(int) kill 0, default 1, walk/duck 3, run 4, longjump 5, jump 6polecam ten offset, weź
get_pdata_int(id, m_iActivityRelated)pobiegaj i zobacz co zwraca
#3
Napisano 10.08.2011 18:57
Ja wiem jak się kuca ale w public client_PreThink(id):
new button2 = get_user_button(id);
if(button2 & IN_DUCK) {
}
new button2 = get_user_button(id);
if(button2 & IN_DUCK) {
}
Użytkownik Lunatic edytował ten post 10.08.2011 18:59
#4
Napisano 10.08.2011 18:59
[INCLUDE] Pozycja i ruch - AMXX.pl: Support AMX Mod X
a co do kucania sprawdzaj przycisk IN_DUCK sprawdzaj czy trzyma
a co do kucania sprawdzaj przycisk IN_DUCK sprawdzaj czy trzyma
if(pev(id,pev_button) & IN_DUCK){ //kuca }lub pev_view_ofs (chyba jest rózne jak gracz stoi a jak kuca ale reki nie dam)
#5
Napisano 10.08.2011 19:01
Dzięki plusiki
Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!
Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych