Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Logi, częste crashe..


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
14 odpowiedzi w tym temacie

#1 VerShinin

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:173
  • Lokalizacja:Świdwin
Offline

Napisano 10.08.2011 13:59

Witam. Posiadam na swoim serwerze częste crashe lecz nie wiem czego to może być wina. Może to być od tych logów? Ewentualnie jak je naprawić lub na czym polegają, w ostateczności podam .SMA .

L 08/10/2011 - 07:11:31: Start of error session.
L 08/10/2011 - 07:11:31: Info (map "de_westwood") (file "addons/amxmodx/logs/error_20110810.log")
L 08/10/2011 - 07:11:31: Invalid weapon id 0
L 08/10/2011 - 07:11:31: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "codmodtest6.amxx")
L 08/10/2011 - 07:11:31: [AMXX] Run time error 10: native error (native "get_weaponname")
L 08/10/2011 - 07:11:31: [AMXX]    [0] codmodtest6.sma::set_user_clip (line 3169)
L 08/10/2011 - 07:11:31: [AMXX]    [1] codmodtest6.sma::CmdStart (line 987)

Bardzo mi zależy aby usunąć te crashe.. ;s
  • +
  • -
  • 0

#2 A może sma?

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 547
Wszechwiedzący

  • Postów:1 464
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 10.08.2011 14:19

Myślę, że wypadało by gdybyś chociaż dał funkcje z linijkami 3169 i 987
  • +
  • -
  • 0

#3 VerShinin

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:173
  • Lokalizacja:Świdwin
Offline

Napisano 10.08.2011 14:35

3169

stock set_user_clip(id, ammo)
{
new weaponname[32], weaponid = -1, weapon = get_user_weapon(id, _, _);
get_weaponname(weapon, weaponname, 31);
while ((weaponid = find_ent_by_class(weaponid, weaponname)) != 0)
if(entity_get_edict(weaponid, EV_ENT_owner) == id) 
{
set_pdata_int(weaponid, 51, ammo, 4);
return weaponid;
}
return 0;
}

987

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 48 || klasa_gracza[id] == Szpieg)
{
	set_user_clip(id, maxClip[get_user_weapon(id)]);
}

Dopiero tak w miarę uczę się więc.. :(
  • +
  • -
  • 0

#4 alc0

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 22
Życzliwy

  • Postów:104
  • Steam:steam
  • Imię:Kacper
  • Lokalizacja:Podkarpacie
Offline

Napisano 11.08.2011 23:14

Hmmm... Ja mam to tak samo i nie wywala mi takich błędów...

Użytkownik alc0 edytował ten post 11.08.2011 23:15

  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika

#5 VerShinin

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:173
  • Lokalizacja:Świdwin
Offline

Napisano 12.08.2011 00:44

kurde.. nikt inne na prawdę nie wie o co chodzi? ;/
  • +
  • -
  • 0

#6 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 980
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 12.08.2011 10:06

987
podmień na taki warunek
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 48 || klasa_gracza[id] == Szpieg && is_user_alive(id) && !(weapon==CSW_C4 || weapon==CSW_KNIFE || weapon==CSW_HEGRENADE || weapon==CSW_SMOKEGRENADE || weapon==CSW_FLASHBANG))
{
	set_user_clip(id, maxClip[get_user_weapon(id)]);
}

  • +
  • -
  • 2

#7 alc0

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 22
Życzliwy

  • Postów:104
  • Steam:steam
  • Imię:Kacper
  • Lokalizacja:Podkarpacie
Offline

Napisano 12.08.2011 11:42

DarkGL, thx, co prawda nie mam errorów, ale twoja wersja wygląda logiczniej... :P

Trudno by było mieć full ammo z noża czy paki :mur:


W innym sma znalazłem coś takiego:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 44)
{
	new weapon = get_user_weapon(id);
	if(maxClip[weapon] != -1)
		set_user_clip(id, maxClip[weapon]);
}

Będzie ok?

Użytkownik alc0 edytował ten post 12.08.2011 11:47

  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika

#8 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 980
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 12.08.2011 12:03

tak też będzie ok ;)
  • +
  • -
  • 0

#9 VerShinin

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:173
  • Lokalizacja:Świdwin
Offline

Napisano 12.08.2011 20:47

Podmieniłem linijki, dzięki. Jak na razie nie ma żadnych errorów. Lecz czasami są crashe, od czego to może wynikać?
Słaby hosting lub jakieś pluginy ?
  • +
  • -
  • 0

#10 Na 5tyk

    Godlike

  • Użytkownik

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:1 712
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 12.08.2011 21:29

Raczej pluginy. Pokaz plugins.ini
  • +
  • -
  • 0

#11 VerShinin

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:173
  • Lokalizacja:Świdwin
Offline

Napisano 12.08.2011 21:59

codmodtest6.amxx debug			; CodMod
medyk.amxx				; Wskrzeszanie do Cod'a
amx_ssban.amxx				; ScreenShot'y
bulletdamage.amxx			; Widoczny damage koło celownika
server_menu_v2.amxx			; Menu z serwerami
sam.amxx				; Zakładanie hasła na nick
amx_ip.amxx				; Lista IP graczy
mapchooser4.amxx			; Zaawansowane votemap
mutemenu.amxx				; Mute menu
extreme_bancfg2.amxx			; Ban na .CFG
ptb.amxx				; Balans druzyn
admin_spec_esp.amxx			; 'wh' dla admina
adminlisten.amxx			; Admin widzi caly czat
Allow_round_finish.amxx			; Dokonczenie rundy przed zmiana
dontsayips.amxx				; Banowanie za IP na czacie
simple_redirect.amxx			; przekierowanie kiedy serwer full

nie zwracajcie uwagi na opis ;] tylko tak dla info napisane. ;d
  • +
  • -
  • 0

#12 Na 5tyk

    Godlike

  • Użytkownik

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:1 712
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 12.08.2011 22:07

No i raczej crashe nie od pluginów. Po pliku coda dopisz debug i daj pozniej logi
  • +
  • -
  • 0

#13 VerShinin

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:173
  • Lokalizacja:Świdwin
Offline

Napisano 13.08.2011 16:16

Właśnie miałem errory te co pokazałem w pierwszym poście.. już nie wiem o co może chodzić.. te crashe są zbyt częste ;/
Może jednak to hosting nie utrzymuje ? MojeSerwery 21 sloty Gdańsk. Dobry ?

Dodano 15 sierpień 2011 - 10:41:
@Refresh i sry za dubla.

Już na 100% wiem przez co crashe. mam funkcje kupienia itemu.

public kup_item(id)
{
	new kasa_gracza = cs_get_user_money(id);
	if( kasa_gracza < 5000)
	{
		client_print(id,print_center,"Masz za malo kasy !");
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0])
	{
		client_print(id,print_center,"Masz juz item!");
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	DajPrzedmiot(id, random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-1));
	cs_set_user_money(id, kasa_gracza - 5000,1);
	return PLUGIN_HANDLED;
}

Raz kupiłem item i nagle dostałem dwa itemy na raz. O.o
i po tym od razu crash był. To w tej funkcji coś nie tak jest czy to może być wina innej części kodu ?

Jednak to nie przez te kupowanie itemów.. :((
Co może być nie tak że dostaje się na raz dwa itemy ?

Użytkownik Marko1525 edytował ten post 16.08.2011 16:18

  • +
  • -
  • 0

#14 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 980
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 16.08.2011 17:08

funkcja wygląda dobrze pokaż cały kod
  • +
  • -
  • 0

#15 VerShinin

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:173
  • Lokalizacja:Świdwin
Offline

Napisano 16.08.2011 17:24

Temat można zamknąć.

Użytkownik Marko1525 edytował ten post 20.08.2011 14:12

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych