Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Zrobilem klase ale nie dziala


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Karaj

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:83
  • Imię:Adi
  • Lokalizacja:Strzelce
Offline

Napisano 10.08.2011 08:55

Witam
Za naprawienie klasy dam+

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <engine>
#include <colorchat>

new bool:ma_klase[33];
new bool:klasa_uzyty[33];

new const nazwa[] = "regenerator";
new const opis[] = "mozesz sie uleczyc raz na runde";
new const bronie = 1<<CSW_AK47 | 1<<CSW_M4A1;
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 15;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;

public plugin_init() 
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
	
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

	register_forward(FM_EmitSound, "EmitSound");
	register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
}

public cod_class_enabled(id)
{
        ColorChat(id, RED, "^x04Klasa^x03 %s^x04 By^x01 amxx.pl", nazwa); //Gdy gracz nie ma flagi wyświetli mu komunikat
        if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_D)) //FLAGA
        {
                ColorChat(id, RED, "^x03[%s]^x04 Jest^x03 klasa premium", nazwa) //Znowu info ze przykładowa klasa jest PREMIUM 
                return COD_STOP;
        }
        ma_klase[id] = true;
        klasa_uzyty[id] = false;
        return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
	ma_klase[id] = false;

public cod_perk_used(id)
{
	if(klasa_uzyty[id])
	{
		client_print(id, print_center, "Mocy uleczenia mozna uzyc raz na runde");
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
		
	new Float:max_health = 100.0+cod_get_user_health(id);
	
	if(get_user_health(id) == max_health)
		return PLUGIN_CONTINUE;
		
	set_pev(id, pev_health, max_health);
	klasa_uzyty[id] = true;
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

public ResetHUD(id)
	klasa_uzyty[id] = false;


#2 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 237
Godlike

  • Postów:2 334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 10.08.2011 09:07

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <engine>
#include <colorchat>

new bool:ma_klase[33];
new bool:klasa_uzyty[33];

new const nazwa[] = "regenerator";
new const opis[] = "mozesz sie uleczyc raz na runde";
new const bronie = 1<<CSW_AK47 | 1<<CSW_M4A1;
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 15;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
}

public cod_class_enabled(id)
{
ColorChat(id, RED, "^x04Klasa^x03 %s^x04 By^x01 amxx.pl", nazwa); //Gdy gracz nie ma flagi wyświetli mu komunikat
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_D)) //FLAGA
{
ColorChat(id, RED, "^x03[%s]^x04 Jest^x03 klasa premium", nazwa) //Znowu info ze przykładowa klasa jest PREMIUM
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
klasa_uzyty[id] = false;
return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;

public cod_class_skill_used(id)
{
if(klasa_uzyty[id])
{
client_print(id, print_center, "Mocy uleczenia mozna uzyc raz na runde");
return PLUGIN_CONTINUE;
}

new Float:max_health = 100.0+cod_get_user_health(id);

if(get_user_health(id) == max_health)
return PLUGIN_CONTINUE;

set_pev(id, pev_health, max_health);
klasa_uzyty[id] = true;
return PLUGIN_CONTINUE;
}

public ResetHUD(id)
klasa_uzyty[id] = false;

  • +
  • -
  • 1

#3 deko

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: -7
Nowy

  • Postów:67
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 10.08.2011 09:09

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <engine>
#include <colorchat>

new bool:ma_klase[33];
new bool:klasa_uzyty[33];

new const nazwa[] = "regenerator";
new const opis[] = "mozesz sie uleczyc raz na runde";
new const bronie = 1<<CSW_AK47 | 1<<CSW_M4A1;
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 15;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 20;

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
}

public cod_class_enabled(id)
{
ColorChat(id, RED, "^x04Klasa^x03 %s^x04 By^x01 amxx.pl", nazwa); //Gdy gracz nie ma flagi wyświetli mu komunikat
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_D)) //FLAGA
{
ColorChat(id, RED, "^x03[%s]^x04 Jest^x03 klasa premium", nazwa) //Znowu info ze przykładowa klasa jest PREMIUM
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
klasa_uzyty[id] = false;
return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;

public cod_class_skill_used(id)
{
if(klasa_uzyty[id])
{
client_print(id, print_center, "Mocy uleczenia mozna uzyc raz na runde");
return PLUGIN_CONTINUE;
}

new Float:max_health = 100.0+cod_get_user_health(id);

if(get_user_health(id) == max_health)
return PLUGIN_CONTINUE;

set_pev(id, pev_health, max_health);
klasa_uzyty[id] = true;
return PLUGIN_CONTINUE;
}

public ResetHUD(id)
klasa_uzyty[id] = false;




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych