Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Złączenie Deathmsq


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 ELOS

    No i pozamiatane ;*

  • Power User

Reputacja: 145
Zaawansowany

  • Postów:703
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Będzin
Offline

Napisano 09.08.2011 22:28

Witam chciałem złączyć 2 deathmsq
public DeathMsg()
{
new headshot,attacker=read_data(1);
headshot=read_data(3);

fragi[attacker]++;
if(headshot) HS[attacker]++;

return PLUGIN_CONTINUE;
}

oraz
public PlayerDeath()
{
new attacker = read_data(1);
new hs = read_data(3);
new weapon[64]
read_data(4,weapon,sizeof weapon - 1)
if(weapon[64] == CSW_KNIFE)


i wyszło mi takie coś
public DeathMsg()
{
new headshot,attacker=read_data(1);
headshot=read_data(3);

new weapon[64]
read_data(4,weapon,sizeof weapon - 1)
if(equal(weapon, "weapon_knife")) 

fragi[attacker]++;
if(headshot) HS[attacker]++;

return PLUGIN_CONTINUE;
}

Nie wiem jak zrobić z tymi zabiciami z noża żeby odpowiadała za nie zmienna Knife
próbowałem na wszystkie sposoby i mi nie działało ; /
proszę o pomoc.

Na przykład jak to wykorzystuje daje hudmsq
public PokazHS(id)
{
set_hudmessage(52, 114, 53, 0.01, 0.89, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 1);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj,"Zabic Strzalem w Glowe:[%i/4]",HS[id]);
}

Za pomoc wielki +
  • +
  • -
  • 0

[Aktualizacja 22.01.2015] GunXpMod 2.7.4

http://wklej.to/vlMW7


#2 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 09.08.2011 22:38

public DeathMsg()
{
	new headshot,attacker=read_data(1);
	headshot=read_data(3);
	
	fragi[attacker]++;
	if(headshot) HS[attacker]++;
	
	new weapon[64]
	read_data(4,weapon,sizeof weapon - 1)

	if(equal(weapon, "knife")){
		
	}

	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
warunek z == CSW_KNIFE to pomyłka, do porównania tekstów jest funkcja equal

nie wiem co tam jest dalej, ale zamiast hs użyj zmiennej headshot
  • +
  • -
  • 1

#3 ELOS

    No i pozamiatane ;*

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 145
Zaawansowany

  • Postów:703
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Będzin
Offline

Napisano 09.08.2011 22:44

public DeathMsg()
{
new headshot,attacker=read_data(1);
headshot=read_data(3);

fragi[attacker]++;
if(headshot) HS[attacker]++;

new weapon[64]
read_data(4,weapon,sizeof weapon - 1)

if(equal(weapon, "knife")){

}


return PLUGIN_CONTINUE;
}

warunek z == CSW_KNIFE to pomyłka, do porównania tekstów jest funkcja equal

nie wiem co tam jest dalej, ale zamiast hs użyj zmiennej headshot

Właśnie tam jest HS[id] i działa doskonale a ja chce zmienna która odpowiada za zabicia z knife bo domyślam się że to nie weapon.
edit:
po prostu robię misje i mam licznik
HS oraz killów brakuje mi tylko zabić z noża czyli jak by były zabicia z noża miał bym takie hudmsq
public PokazFragi(id)
{
set_hudmessage(52, 114, 53, 0.01, 0.89, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 1);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj,"Zabic:[%i/10]",fragi[id])
}
public PokazHS(id)
{
set_hudmessage(52, 114, 53, 0.01, 0.89, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 1);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj,"Zabic Strzalem w Glowe:[%i/4]",HS[id]);
}
public PokazKnife(id)
{
set_hudmessage(52, 114, 53, 0.01, 0.89, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 1);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj,"Zabic z Noza:[%i/15]", Knife[id]);

Użytkownik ELOS edytował ten post 09.08.2011 22:45

  • +
  • -
  • 0

[Aktualizacja 22.01.2015] GunXpMod 2.7.4

http://wklej.to/vlMW7


#4 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 09.08.2011 22:46

chodziło mi to małe hs
public PlayerDeath()
{
        new attacker = read_data(1);
        new hs = read_data(3); <<<----------TU

  • +
  • -
  • 0

#5 ELOS

    No i pozamiatane ;*

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 145
Zaawansowany

  • Postów:703
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Będzin
Offline

Napisano 09.08.2011 22:52

xD.
Jeszcze raz wytłumaczę.
Zmienne które mi działają:
HS, fragi
Chce mieć jeszcze jedną zmienną która będzie odpowiadała za zabicia nożem.
  • +
  • -
  • 0

[Aktualizacja 22.01.2015] GunXpMod 2.7.4

http://wklej.to/vlMW7


#6 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 09.08.2011 22:57

new Knife[33];

public DeathMsg()
{
	new headshot,attacker=read_data(1);
	if(!is_user_connected(attacker))
		return PLUGIN_CONTINUE;
		
	headshot=read_data(3);
	
	fragi[attacker]++;
	if(headshot) HS[attacker]++;
	
	new weapon[64]
	read_data(4,weapon,sizeof weapon - 1)

	if(equal(weapon, "knife"))
		Knife[attacker]++;

	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
no pisałeś o złączeniu to złączyłem, dopiero teraz zrozumiałem o co chodzi :P

teraz w
Knife[id]
masz zabicia z noża
  • +
  • -
  • 1

#7 ELOS

    No i pozamiatane ;*

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 145
Zaawansowany

  • Postów:703
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Będzin
Offline

Napisano 09.08.2011 22:58

I za to cie kocham xD 2 plusiki je za to że źle zrozumiałeś ale też zrobiłeś i 2 za finał xD
  • +
  • -
  • 0

[Aktualizacja 22.01.2015] GunXpMod 2.7.4

http://wklej.to/vlMW7





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych