public DeathMsg()
{
new headshot,attacker=read_data(1);
headshot=read_data(3);
fragi[attacker]++;
if(headshot) HS[attacker]++;
return PLUGIN_CONTINUE;
}
oraz
public PlayerDeath()
{
new attacker = read_data(1);
new hs = read_data(3);
new weapon[64]
read_data(4,weapon,sizeof weapon - 1)
if(weapon[64] == CSW_KNIFE)
i wyszło mi takie coś
public DeathMsg() { new headshot,attacker=read_data(1); headshot=read_data(3); new weapon[64] read_data(4,weapon,sizeof weapon - 1) if(equal(weapon, "weapon_knife")) fragi[attacker]++; if(headshot) HS[attacker]++; return PLUGIN_CONTINUE; }
Nie wiem jak zrobić z tymi zabiciami z noża żeby odpowiadała za nie zmienna Knife
próbowałem na wszystkie sposoby i mi nie działało ; /
proszę o pomoc.
Na przykład jak to wykorzystuje daje hudmsq
public PokazHS(id) { set_hudmessage(52, 114, 53, 0.01, 0.89, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 1); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj,"Zabic Strzalem w Glowe:[%i/4]",HS[id]); }
Za pomoc wielki +