Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Dlaczego nie chce sie skompilowac? 1 blad


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 NewBorn

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:70
  • Lokalizacja:Skądś ;) A ty?
Offline

Napisano 09.08.2011 17:39

Witam, mam pytanie. Próbowałem dodać klasę inżynier z cod moda do mojego diablo i nie wiem czy mi się to udało bo jest błąd przy kompilacji a dokładniej takie coś wyskakuje.

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

/tmp/textGiXz3q.sma(46) : fatal error 100: cannot read from file: "colorchat"

Compilation aborted.
1 Error.

Od czego to może być?? Macie sma w załączniku. Chętnych proszę o poprawienie

Załączone pliki


Użytkownik NewBorn edytował ten post 09.08.2011 17:46


#2 BoB0_

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 38
Życzliwy

  • Postów:365
  • GG:
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 09.08.2011 17:55

Wrzuć do folderu include plik colorchat.inc
  • +
  • -
  • 0

#3 Waq

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 45
Pomocny

  • Postów:141
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Brak
Offline

Napisano 09.08.2011 18:04

amxx.pl/topic/9778-kompilacja-lokalna/
  • +
  • -
  • 0

#4 NewBorn

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:70
  • Lokalizacja:Skądś ;) A ty?
Offline

Napisano 09.08.2011 18:06

Niestety jak kompiluje lokalnie zawiesza sie amx studio i raport o wyslaniu bledów. Colorchat mam w include

Dodano 09 sierpień 2011 - 18:13:
Ujmę to inaczej. Amx studio crashuje się podczas kompilowania tego sma a w kompilatorze na stronce jest napisane nieznany blad

#5 Kusek

    z Wikipedii

  • Power User

Reputacja: 446
Wszechobecny

  • Postów:1 655
  • Imię:Krystian
Offline

Napisano 09.08.2011 19:06

zapodaj to co dodawałeś, zapodaj także tego diablo bez tej owej klasy
  • +
  • -
  • 0

#6 NewBorn

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:70
  • Lokalizacja:Skądś ;) A ty?
Offline

Napisano 09.08.2011 19:33

Za 20 min będziesz wszystko miał :)

Dodano 09 sierpień 2011 - 19:48:
A więc tak. To co dodawałem masz w załączniku pod nazwa "Do dodania"
Diablo bez tej klasy masz w załączniku "diablobezklasy"

W sma dododania masz napisane gdzie co dodawałem.

Dodano 10 sierpień 2011 - 11:18:
To co ma ktos jakis pomysł??

Załączone pliki



#7 Koniarek

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:250
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 13.08.2011 14:24

Przylaczam sie do pytania ;)

Dodano 13 sierpień 2011 - 15:53:
Juz wiem ze blad gdzies jest tutaj:




public turntotarget(ent, target) 
{
if (target)
{
new Float:closestOrigin[3],Float:sentryOrigin[3]
pev(target, pev_origin, closestOrigin)
pev(ent, pev_origin, sentryOrigin)
new Float:newAngle[3]
pev(ent, pev_angles, newAngle)
new Float:x = closestOrigin[0] - sentryOrigin[0]
new Float:z = closestOrigin[1] - sentryOrigin[1]

new Float:radians = floatatan(z/x, radian)
newAngle[1] = radians * 180.0 / 3.14159
if (closestOrigin[0] < sentryOrigin[0])
newAngle[1] -= 180.0

new Float:h = closestOrigin[2] - sentryOrigin[2]
new Float:b = vector_distance(sentryOrigin, closestOrigin)
radians = floatatan(h/b, radian)
new Float:degs = radians * 180.0 / 3.14159
new Float:RADIUS = 830.0
new Float:degreeByte = RADIUS/256.0
new Float:tilt = 127.0 - degreeByte * degs
set_pev(ent, pev_angles, newAngle)
set_pev(ent, pev_controller_1, floatround(tilt))
}
}






Tylko niewiem gdzie :)



Dodano 13 sierpień 2011 - 16:50:
Dobra jak chcesz zeby to dzialalo to zrob tak: ( Uprzedzam dzialko niebezie sie ruszac )

Szukasz:

Spoiler


Zamien na:

Spoiler





Szukasz:

turntotarget(ent,iFind);


Zamieniasz na:

//turntotarget(ent,iFind);




#8 NewBorn

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:70
  • Lokalizacja:Skądś ;) A ty?
Offline

Napisano 15.08.2011 15:13

Dzięki spróbuje




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych