Witam.
Czy da się ustawić stało ilość hp zombie.
Ale nie wszystkich zombie tylko ustawić hp np. 3 zombie a reszte pozostawić w normalu i pogubiłem wszystkie sma klas a folderu scripting w ftp nawet nie mam ...
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Hp dla wybranej klasy
Temat rozp.
czyzyk
, 09.08.2011 15:48
1 odpowiedź w tym temacie
#1
Napisano 09.08.2011 15:48
#2
Napisano 16.08.2011 18:51
Rozumiem, że chcesz ustawić więcej hp dla 3 pierwszych zombie np. tak jak u matki?
Szukasz funkcji zombieme, później szukasz gdzie jest kod odpowiadający za robienie zombim i zmieniasz:
na:
Nie wiem czy zadziała.
Zamiast YYY piszesz ilu zombim ma dać więcej hp, a zamiast XXX ile tego dodatkowego Hp ma dać.
Szukasz funkcji zombieme, później szukasz gdzie jest kod odpowiadający za robienie zombim i zmieniasz:
else { // Infected by someone // Set health and gravity, unless frozen fm_set_user_health(id, ArrayGetCell(g_zclass_hp, g_zombieclass[id])) if (!g_frozen[id]) set_pev(id, pev_gravity, Float:ArrayGetCell(g_zclass_grav, g_zombieclass[id])) // Infection sound ArrayGetString(zombie_infect, random_num(0, ArraySize(zombie_infect) - 1), sound, charsmax(sound)) emit_sound(id, CHAN_VOICE, sound, 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM) // Show Infection HUD notice set_hudmessage(255, 0, 0, HUD_INFECT_X, HUD_INFECT_Y, 0, 0.0, 5.0, 1.0, 1.0, -1) if (infector){ // infected by someone? ShowSyncHudMsg(0, g_MsgSync, "%L", LANG_PLAYER, "NOTICE_INFECT2", g_playername[id], g_playername[infector]) } else ShowSyncHudMsg(0, g_MsgSync, "%L", LANG_PLAYER, "NOTICE_INFECT", g_playername[id]) }
na:
else { // Infected by someone // Set health and gravity, unless frozen if(g_zombie <= YYY) fm_set_user_health(id, ArrayGetCell(g_zclass_hp, g_zombieclass[id]) + XXX) else fm_set_user_health(id, ArrayGetCell(g_zclass_hp, g_zombieclass[id])) if (!g_frozen[id]) set_pev(id, pev_gravity, Float:ArrayGetCell(g_zclass_grav, g_zombieclass[id])) // Infection sound ArrayGetString(zombie_infect, random_num(0, ArraySize(zombie_infect) - 1), sound, charsmax(sound)) emit_sound(id, CHAN_VOICE, sound, 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM) // Show Infection HUD notice set_hudmessage(255, 0, 0, HUD_INFECT_X, HUD_INFECT_Y, 0, 0.0, 5.0, 1.0, 1.0, -1) if (infector){ // infected by someone? ShowSyncHudMsg(0, g_MsgSync, "%L", LANG_PLAYER, "NOTICE_INFECT2", g_playername[id], g_playername[infector]) } else ShowSyncHudMsg(0, g_MsgSync, "%L", LANG_PLAYER, "NOTICE_INFECT", g_playername[id]) }
Nie wiem czy zadziała.
Zamiast YYY piszesz ilu zombim ma dać więcej hp, a zamiast XXX ile tego dodatkowego Hp ma dać.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych