Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

sr deathrun_arctic


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 shorer

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:53
  • Lokalizacja:Grzybowo
Offline

Napisano 09.08.2011 15:02

Mam wgraną tą paczke [Inny] Paczka Speedrun v1.0 - AMXX.pl: Support AMX Mod X
Tam jest block_use a na tej mapie trzeba otworzyc dwrzi zeby wyjsc z respa. Co mam zrobic??
  • +
  • -
  • 0

#2 Julia

    Profesjonalista

  • Girl

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:163
  • Steam:steam
  • Imię:Julia
  • Lokalizacja:Gdynia
Offline

Napisano 09.08.2011 15:05

Stwórz w folderze configs folder maps i w nim deathrun_arctic.cfg
Dopisz w tym configu amx_pausecfg pause block_use.amxx
(Po prostu na tej mapie plugin od blokowania +use będzie zapauzowany).

Użytkownik Julia edytował ten post 09.08.2011 15:06

  • +
  • -
  • 1

#3 Hiroshima

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 327
Godlike

  • Postów:4 984
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Málaga
Offline

Napisano 09.08.2011 15:18

wrzuc sobie lepiej ten plugin (potem dodam go do paczki) plugin ma za zadanie usuwania bytu drzwi na mapie z respa w promieniu 350 unitow:

#include <amxmisc>
#include <fakemeta>
#include <engine>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "DarkGL"


public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

new iEnt = -1,Float:fOrigin[3],iDoor = -1,Float:fOriginDoor[3]

while((iEnt = find_ent_by_class(iEnt,"info_player_start")) != 0){
pev(iEnt,pev_origin,fOrigin);
iDoor = -1;
while((iDoor = find_ent_by_class(iDoor,"func_door_rotatating")) != 0){
pev(iDoor,pev_origin,fOriginDoor);

if(get_distance_f(fOrigin,fOriginDoor) <= 350.0)
engfunc(EngFunc_RemoveEntity,iDoor);
}

}

}

Załączony plik  usundrzwi.amxx   2,06 KB  13 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 1

#4 shorer

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:53
  • Lokalizacja:Grzybowo
Offline

Napisano 09.08.2011 17:03

Thx działa hiroshima.

Mam jeszcze pytanie czasami na moim sr zdarza się, ze ktos jest w tt :'( Jak temu zaradzic?
  • +
  • -
  • 0

#5 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 592
Godlike

  • Postów:2 733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 09.08.2011 17:41

Team Limiter - AMXX.pl: Support AMX Mod X
+ cvary
tl_limit_graczy 0
tl_ktory_team_ograniczac 0
  • +
  • -
  • 0

If you can dream it, you can do it.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych