Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

BF2 - dodawanie rang


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 FiFiX

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:9
Offline

Napisano 09.08.2011 10:11

Witajcie. W temacie z pluginem BF2 nikt nie udzielił mi odpowiedzi więc ponawiam.

Jestem zainteresowany dodawaniem nowych rang w większej ilości niż oryginalne.

Zastanawiam się co to za zmienna:

new const Float:gRankOrder[MAX_RANKS+4] =



Głównie chodzi mi o to, czemu tam są niektóre wartości z połówkami. Większość kończy się .0, ale kilka .5 i czemu te "połówki" są na samym dole?

Dodano 15 sierpień 2011 - 20:24:
Czy ktoś zechce mi pomóc?
  • +
  • -
  • 0

#2 FiFiX

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:9
Offline

Napisano 18.08.2011 19:28

Czy ktoś może mi pomóc?
  • +
  • -
  • 0

#3 GeDox

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 125
Zaawansowany

  • Postów:315
  • Steam:steam
  • Imię:Przemysław
  • Lokalizacja:Kielce
Offline

Napisano 18.08.2011 21:11

Otwierasz plik check.inl (folder bf2).
Przechodzisz do funkcji checkbadges.
Tam (przykładowo) dodajesz po:
case LEVEL_EXPERT:
{
if ((weaponkillsround>3) && (weaponhsround>1) && (kills>399))
{
g_PlayerBadges[id][BADGE_PISTOL]=LEVEL_PROFESIONAL; //Profesjonalista Pistol Badge
#if defined KOLOROWY_SAY
ColorChat(id,TEAM_COLOR,"[BF2]^x03 Zdobyles odznake:^x04 %s",gBadgeName[BADGE_PISTOL][LEVEL_PROFESIONAL]);
#else
client_print(id,print_chat,"[BF2] Zdobyles odznake: %s",gBadgeName[BADGE_PISTOL][LEVEL_PROFESIONAL]);
#endif
badgegained=true;
}
}

To:
case LEVEL_PROFESIONAL:
{
if ((weaponkillsround>5) && (weaponhsround>2) && (kills>500))
{
g_PlayerBadges[id][BADGE_PISTOL]=LEVEL_AGENT;
#if defined KOLOROWY_SAY
ColorChat(id,TEAM_COLOR,"[BF2]^x03 Zdobyles odznake:^x04 %s",gBadgeName[BADGE_PISTOL][LEVEL_PROFESIONAL]);
#else
client_print(id,print_chat,"[BF2] Zdobyles odznake: %s",gBadgeName[BADGE_PISTOL][LEVEL_PROFESIONAL]);
#endif
badgegained=true;
}
}

I aby zyskać odznakę profesjonalisty w pistolecie, potrzebujesz 5 zabić w ciągu rundy i 2 hs wraz z 500 zabić ogólnie z danej broni.
Następnie otwierasz plik const.inl i sprawdzasz czy masz tam 2 definicje, mianowicie:
#define LEVEL_PROFESIONAL 5
#define LEVEL_AGENT 6
Jeżeli nie - dodajesz je tam.
W tym samym pliku edytujesz:
new const gBadgeName[MAX_BADGES][X][] =
X - ilość napisów.
Po dodaniu rangi dodajesz w ODPOWIEDNIEJ linijce opis :)
Przykładowo:

{ "","Poczatkujacy w walce Pistoletem","Podstawowa walka Pistoletem","Weteran w walce z Pistoletem","Expert w walce z Pistoletem"
	,"HARDCOROWY KOKSU w walce z Pistoletem"}

  • +
  • -
  • 0

#4 FiFiX

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:9
Offline

Napisano 21.08.2011 11:10

Ale to chyba nie jest odpowiedź na moje pytanie :)
  • +
  • -
  • 0

#5 Misiaczek ;c

    /dev/null

  • Moderator

Reputacja: 1 678
Godlike

  • Postów:2 496
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Halemba
Offline

Napisano 21.08.2011 11:21

wartości .0 to są rangi które zdobywa się bez dodatkowych wymagań, wartości połowiczne to rangi które zdobywa spełniając odpowiednie dodatkowe wymagania jak 1 w ranku itp ;P tak mi sie zdaje ;P
  • +
  • -
  • 0

#6 FiFiX

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:9
Offline

Napisano 23.08.2011 23:09

No to by się zgadzało. Teraz czemu te wartości .5 są na samym końcu?
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych