Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
11 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 08.08.2011 14:50
Witam
Jak zrobić klasę która dostaje granat He co 10 sekund?
Dam +
Pozdrawiam
Jak zrobić klasę która dostaje granat He co 10 sekund?
Dam +
Pozdrawiam
#2
Napisano 08.08.2011 15:05
tu sie zmienia czas co ile daje he?
set_task(60.0, "he", _, _, _, "b")
a tak w ogóle to sie nie kompiluje
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team
codclass_granagier.sma(26) : error 021: symbol already defined: "set_task"
codclass_granagier.sma(39) : error 017: undefined symbol "give_item"
2 Errors.
Could not locate output file codclass_granagier.amxx (compile failed).
set_task(60.0, "he", _, _, _, "b")
a tak w ogóle to sie nie kompiluje
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team
codclass_granagier.sma(26) : error 021: symbol already defined: "set_task"
codclass_granagier.sma(39) : error 017: undefined symbol "give_item"
2 Errors.
Could not locate output file codclass_granagier.amxx (compile failed).
Użytkownik Karaj edytował ten post 08.08.2011 15:09
#3
Napisano 08.08.2011 15:08
60 na 10 i masz co 10 sekund
#4
Napisano 08.08.2011 15:11
ale sie nie kompiluje
#5
Napisano 08.08.2011 15:21
Łap
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fun>
new const nazwa[] = "Nazwa klasy";
new const opis[] = "Opis klasy";
new const bronie = 1<<CSW_KNIFE;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new bool:ma_klase[33];
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "MarWit");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}
public cod_class_enabled(id){
ma_klase[id] = true;
set_task(10.0, "DajHE", id+857, _, _, "b")
}
public cod_class_disabled(id){
ma_klase[id] = false;
remove_task(id+857);
}
public DajHE(id)
{
id-=857
if(!ma_klase[id] || !is_user_alive(id)) return PLUGIN_CONTINUE
give_item(id, "weapon_hegrenade")
return PLUGIN_CONTINUE
}
#6
Napisano 08.08.2011 15:33
@DAMIANq, dalej jest źle, ponieważ HE jest dawane nawet dla osób bez klasy + skąd ty chcesz wziaść id?
Użytkownik MarWit edytował ten post 08.08.2011 15:33
#7
Napisano 08.08.2011 15:34
Powiesz mi do czego używasz fakemety ?Sorki spieszyłem się i błędów narobiłem.
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <codmod> #include <hamsandwich> #include <fakemeta> #include <fun> new const nazwa[] = "Nazwa klasy"; new const opis[] = "Opis klasy"; new const bronie = 1<<CSW_BRON; new const zdrowie = xx; new const kondycja = xx; new const inteligencja = xx; new const wytrzymalosc = xx; new bool:ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "AUTHOR"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); set_task(60.0, "he", _, _, _, "b") } public cod_class_enabled(id) ma_klase[id] = true; public cod_class_disabled(id) ma_klase[id] = false; public he(id) { if(is_user_alive(id)) { give_item(id, "weapon_hegrenade"); } }
#8
Napisano 08.08.2011 15:37
Sztylet wziąłem z innej klasy ;]
Nie mogę załapać tego coda..
Nie mogę załapać tego coda..
#9
Napisano 10.08.2011 07:36
MarWit, działa dostaje He co 10 sekund ale kiedy dostane wybieram go próbuję rzucić i nie mogę go rzucić. Muszę poczekac ok 5 sek i dobiero mogę rzucic.
Jak wyeliminowac te 5 sek czekania?
Jak wyeliminowac te 5 sek czekania?
#10
Napisano 10.08.2011 11:19
Łap, teraz powinno być ok, zapomnialem ze to jest na codmoda i zamiast uzyc cod_give_weapon() użyłem give_item()
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fun>
new const nazwa[] = "Nazwa klasy";
new const opis[] = "Opis klasy";
new const bronie = 1<<CSW_KNIFE;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new bool:ma_klase[33];
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "MarWit");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}
public cod_class_enabled(id){
ma_klase[id] = true;
set_task(10.0, "DajHE", id+857, _, _, "b")
}
public cod_class_disabled(id){
ma_klase[id] = false;
remove_task(id+857);
}
public DajHE(id)
{
id-=857
new granat[] = { CSW_HEGRENADE }
if(!ma_klase[id] || !is_user_alive(id) || sprawdz_bronie(id, granat)) return PLUGIN_CONTINUE
cod_give_weapon(id, CSW_HEGRENADE)
return PLUGIN_CONTINUE
}
stock bool:sprawdz_bronie(id, disallowed[], ile = sizeof(disallowed)) {
new weapons[32], num, pwpns, bool:has = false;
pwpns = get_user_weapons(id, weapons, num);
for(new i=0; i<ile; i++) {
if(pwpns & (1<<disallowed[i])) {
has = true;
break;
}
}
return has;
}
#11
Napisano 10.08.2011 12:16
ok działa dzięki:) leci +
#12
Napisano 10.08.2011 16:29
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: problem rozwiązany
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: problem rozwiązany
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy
CoD Nowy
perk zwiększający wytrzymałość pekuNapisany przez Rafii, 05.03.2024 cod nowy |
|
||||
|
CoD Nowy
Modele KlasyNapisany przez Puni07, 11.02.2024 cod nowy |
|
|||
CoD Nowy
Problem z dywizjąNapisany przez Puni07, 08.02.2024 cod nowy |
|
||||
CoD Nowy
Misjedodac exp Napisany przez Anonimowy09, 08.01.2024 cod nowy |
|
||||
CoD Nowy
Broń z cso do klasy postaciNapisany przez Voltia, 12.02.2023 cod nowy |
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych