Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Dodanie nowej statystyki

CoD Nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 nnez

    Nowy

  • Nowy

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:3
  • Lokalizacja:rz
Offline

Napisano 08.08.2011 08:15

Witam. Mam problem z dodaniem statystyki niewidzialnosc w nowym codzie, wzorowałem się na tym poradniku: [CoD Nowy] Nowe statystyki - AMXX.pl: Support AMX Mod X i wykonywałem analogicznie wszystkie kroki, gdy doszedłem do ostatniego, zaczęły się schody. Otóż nie wiem jak stworzyć funkcję(?), która będzie przeliczać punkty gracza na niewidzialność, początkowo próbowałem jakoś przerobić tą z tutka ale bezskutecznie - plugin nie chciał się kompilować. Skróciłem kod i kompilacja się powiodła (z jednym warningiem: tag missmatch; właśnie w tej linii), w tym momencie wygląda to tak:

set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255-wartosc_niewidzialnosci_gracza[id]);


Niestety punkty nie są przeliczane na niewidzialność i wiele osób pewnie będzie się ze mnie śmiało, bo jestem naiwny myśląc, że jeśli plugin się skompilował to na serwerze też będzie wszystko działać - czy coś.. Grzebałem na forum, znalazłem tylko coś takiego: [CoD Stary] Nowa statystyka - Niewidzialność. - AMXX.pl: Support AMX Mod X ale nie potrafię z tego skorzystać. Przeglądałem także waszą dokumentację ale zbyt dużo mi nie mówi, bo w tematyce jestem zielony.

I tutaj główne pytanie: czy ktoś z was ma pomysł jak przeliczyć punkty na niewidzialność?
  • +
  • -
  • 0

#2 A może sma?

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 547
Wszechwiedzący

  • Postów:1 464
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 08.08.2011 09:01

set_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255-PobierzNiewidzialnosc(id, 1, 1, 1));


Lub ewentualnie
set_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255-(PobierzNiewidzialnosc(id, 1, 1, 1)//*tu wpisz liczbę przez jaką dzielić punkty niewidzialosci - uzyj, jezeli mona zdobyc wiecej niz 255 punktow niewidzialnosci*/));

Użytkownik A może sma? edytował ten post 08.08.2011 09:02

  • +
  • -
  • 1

#3 nnez

    Nowy

  • Autor tematu
  • Nowy

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:3
  • Lokalizacja:rz
Offline

Napisano 08.08.2011 09:28

Działa bardzo dobrze, a jeszcze takie pytanie: co w takim razie ze stałą wartosc_niewidzialnosci_gracza użytą tutaj:

new Float:maksymalne_zdrowie_gracza[33],
Float:szybkosc_gracza[33],
Float:redukcja_obrazen_gracza[33],
Float:wartosc_grawitacji_gracza[33],
Float:wartosc_niewidzialnosci_gracza[33]; <-------


przy kompilacji pokazuje, że nie została nigdzie wykorzystana, mogę ją wyrzucić ?

Użytkownik nnez edytował ten post 08.08.2011 09:32

  • +
  • -
  • 0

#4 A może sma?

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 547
Wszechwiedzący

  • Postów:1 464
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 08.08.2011 10:27

Tak, wyrzuć ją. Ona była wymagana przy grawitacji, przy niewidzialności, juz wymagana nie jest :]
  • +
  • -
  • 0

#5 nnez

    Nowy

  • Autor tematu
  • Nowy

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:3
  • Lokalizacja:rz
Offline

Napisano 08.08.2011 15:30

Jeszcze raz dziękuję za pomoc.

Problem rozwiązany, proszę o zamknięcie tematu.
  • +
  • -
  • 0

#6 Adminek AMXX.PL

    Admin :)

  • Bot

Reputacja: 156
Profesjonalista

  • Postów:7 492
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 08.08.2011 15:31

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: problem rozwiązany

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych