Mam pytanie. Czy jest możliwe zrobienie czegoś takiego że gracz po użyciu np. +use staje się niewidzialny ale gdy strzela z broni staje się w tym czasie widoczny?
Jeśli tak prosiłbym o jakiegoś eventa czy coś bo jeszcze się na tym nie znam. Najlepiej jeszcze sposób zastosowania. Będę bardzo wdzięczny jeżeli mi coś takiego podrzucicie.
Dodano 07 sierpień 2011 - 17:55:
@edit.
Znalazłem event który rejestruje wystrzelenie naboju.
Oto on:
CurWeapon - obecna bron Wykrywa zmiane broni - takze gdy sie sawnujesz dostajesz nowa bron i funkcja tez jest wywolana. [sma]#include <amxmodx> #include <amxmisc> public plugin_init() { register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1") } public CurWeapon(id) { new wid = read_data(2) // Id broni new ammo = read_data(3) // liczba naboi w magazynku //code }[/sma] Noz, granaty itp. maja ammo = -1 Info-bronie Z testow wynika, ze w/w event jest tez wywolywany po wystrzeleniu naboju (ammo sie zmienia) lub po przeladowaniu.
Nie wiem jednak jak zrobić to co opisałem wyżej. Oto klasy do której chciałbym to dodać. Jak na razie jest Godmode ale chciałbym to zamienić.
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <codmod>
#include <colorchat>
#define CZAS_GODMOD 3 //SEKUND
new const nazwa[] = "[Pro] Rusher";
new const opis[] = "Dostaje M3 oraz 3 sekund niesmiertelnosci co runde";
new const bronie = 1<<CSW_M3;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 55;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 0;
new bool:wykorzystal[33];
new bool:ma_klase[33];
new msg_bartime;
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_advance(cod_get_classid("Rusher"), 40, nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc,"Zwykle");
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
msg_bartime = get_user_msgid("BarTime");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ColorChat(id, GREEN, "Klasa %s zostala stworzona przez www.BingBang.eu", nazwa);
ma_klase[id] = true;
ResetHUD(id);
}
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public cod_class_skill_used(id)
{
if(!is_user_alive(id))
return;
if(wykorzystal[id])
{
ColorChat(id, RED, "Wykorzystales juz swoja niesmiertelnosc.");
return;
}
wykorzystal[id] = true;
set_user_godmode(id, 1);
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 255, 0, 0);
cod_set_user_bonus_trim(id, 0-cod_get_user_trim(id, 1, 1, 1)+50);
set_task(CZAS_GODMOD.0, "WylaczGod", id);
message_begin(MSG_ONE, msg_bartime, _, id)
write_short(CZAS_GODMOD)
message_end()
}
public WylaczGod(id)
{
if(!is_user_connected(id)) return;
cod_set_user_bonus_trim(id, 0);
set_user_godmode(id, 0);
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0);
}
public ResetHUD(id)
wykorzystal[id] = false;
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
Macie może jakieś pomysły? D
Dziękuję z góry za pomoc.