/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "author"
new plugin_on //potrzebne do cvaru
new price //potrzebne do cvaru
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("say/niespodzianka", "steroids")//po wpisaniu w sayu /niespodzianka dostaniemy sterydy
plugin_on = register_cvar("amx_tutorial_plugin", "1")// cvar który daje to że plugin włącza się przy uruchomieniu serwera
price = register_cvar("amx_tutorial_plugin", "500")// cvar który daje to że za 500 $ można kupić sterydy
}
public steroids(id)// pokazywanie pluginowi co to jest steroids
{
new money = cs_get_user_money(id) // to odpowiada za zabranie pieniędzy graczowi po wpisaniu komendy /niespodzianka
// Powodem dlaczego robimy to tutaj a nie na poczatku z innymi zmiennymi pluginu
// jest taki poniewaz linia zawiera (id) , i koniecznie musi znajdowac sie w tej sekcji.
// Nie mozesz uzywac (id) z innymi wartosciami, niestety. Dlatego wstawiamy ja tutaj kiedy ja potrzebujemy
// Zanim będziemy działac dalej upewnijmy sie ze: plugin_on = 1.
// W innych słwoach niech plugin upewni sie ze ma sie włączyc
// jesli Cavar ustawiony jest na 1.
if (plugin_on == 1)
{
set_user_health(id, 200)//ile gracz dostanie hp
set_user_gravity(id, 0.50)// jaka gracz bedzie mial grawitacje
client_print(id, print_chat,"Wlasnie zazyles sterydy, koksisz!") // co sie wyswietli graczowi za kupienie sterydow
cs_set_user_money(id, money - price)//sprawdza ile gracz ma kasy i zabiera mu jesli ma tyle ile trzeba
}
}
Uczę się robić pluginy i to mój pierwszy według poradnika robiony. Co w tym jest źle??