Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Pobranie czegos z innego pluginu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 LucKy_skiLL

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 163
Profesjonalista

  • Postów:1 301
  • GG:
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 06.08.2011 16:26

Mam plugin z expmodem, i osobno monety, mam w hudzie takie cos:

Level: xx
Exp: x/xx (+xx)
Monety: i tutaj chce miec MonetyGracza[id] tylko, że to jest w innym pluginie
  • +
  • -
  • 0

Oglądasz seriale typu: The Flash, Arrow, Daredevil, The Walking Dead? Jeśli tak, to zapraszam na mój kanał YouTube


#2 BoB0_

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 38
Życzliwy

  • Postów:365
  • GG:
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 06.08.2011 16:35

Musisz przenieść plugin monety do głównego sliniku moda. No chyba że monety mają natywy.
  • +
  • -
  • 0

#3 LucKy_skiLL

    Godlike

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 163
Profesjonalista

  • Postów:1 301
  • GG:
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 06.08.2011 16:37

Natywy są

#if defined _monety_included
#endinput
#endif
#define _monety_included


native get_user_monety(id);

native set_user_monety(id, wartosc);

  • +
  • -
  • 0

Oglądasz seriale typu: The Flash, Arrow, Daredevil, The Walking Dead? Jeśli tak, to zapraszam na mój kanał YouTube


#4 A może sma?

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 546
Wszechwiedzący

  • Postów:1 464
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 06.08.2011 16:58

W silniku CoDa
#include <nazwa>


I w pokazinformacje

ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]^n[Monety : %i]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]], get_user_monety(id));


PS Widzę, że nie tylko ja wziąłem się za zrobienie monet :D

Użytkownik A może sma? edytował ten post 06.08.2011 17:00

  • +
  • -
  • 1

#5 LucKy_skiLL

    Godlike

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 163
Profesjonalista

  • Postów:1 301
  • GG:
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 06.08.2011 17:09

Ale ja nie mam coda tylko Deathruna ;]

PS: dzięki mozna close

Użytkownik LucKy_skiLL edytował ten post 06.08.2011 17:12

  • +
  • -
  • 0

Oglądasz seriale typu: The Flash, Arrow, Daredevil, The Walking Dead? Jeśli tak, to zapraszam na mój kanał YouTube





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych