#1:
Spoiler
new const nazwa[] = "Dowodca Polski"; new const opis[] = "Widzi miny, 1/2 z AWP"; new const bronie = 1<<CSW_AWP | 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_HEGRENADE | 1<<CSW_SMOKEGRENADE | 1<<CSW_FLASHBANG; new const zdrowie = 40; new const kondycja = 40; new const inteligencja = 45; new const wytrzymalosc = 40;
#2:
Spoiler
new const nazwa[] = "General"; new const opis[] = "Ma dynamit, ktory wybucha wokol ciebie i zadaje powazne obrazenia."; new const bronie = 1<<CSW_GALIL | 1<<CSW_HEGRENADE | 1<<CSW_SMOKEGRENADE | 1<<CSW_FLASHBANG; new const zdrowie = 70; new const kondycja = 65; new const inteligencja = 12; new const wytrzymalosc = 30;
#3:
Spoiler
Premium Flaga Hnew const nazwa[] = "Komorowski ( PREMIUM )"; new const opis[] = "W Choldzie Naszego Prezytenta:) 15 rakiet, + 45 z GALILA, 1/3 z AWP, 1,2 z USP"; new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_AWP | 1<<CSW_USP | 1<<CSW_GALIL; new const zdrowie = 10; new const kondycja = 24; new const inteligencja = 23; new const wytrzymalosc = 20;
#4:
Spoiler
new const nazwa[] = "Lotnik"; new const opis[] = "Dodatkowe 15(+inteligencja) obrazen z MP5, 10 Rakiet,"; new const bronie = 1<<CSW_MP5NAVY; new const zdrowie = 15; new const kondycja = 34; new const inteligencja = 10; new const wytrzymalosc = 39;
#5:
Spoiler
new const nazwa[] = "Mistrz Kamowlarzu"; new const opis[] = "Podczas kucania jest niewidzialny, Posiada tylko noz, 1/9 z noza, + 10dmg z noza"; new const bronie = 0; new const zdrowie = 19; new const kondycja = 25; new const inteligencja = 11; new const wytrzymalosc = 49;
#6:
Spoiler
new const nazwa[] = "Zolmierz Naziemny"; new const opis[] = "Posiada 5 min, wolny, + 25 dmg z AWP"; new const bronie = 1<<CSW_P90; new const zdrowie = 40; new const kondycja = 25; new const inteligencja = 40; new const wytrzymalosc = -20;
#8:
Spoiler
new const nazwa[] = "Nozownik"; new const opis[] = "1/2 z noza"; new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE; new const zdrowie = 50; new const kondycja = 76; new const inteligencja = 10; new const wytrzymalosc = 3;
#9:
Spoiler
new const nazwa[] = "Porucznik"; new const opis[] = "1/3 z m4a1, + 25 dmg z Deagle"; new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_DEAGLE; new const zdrowie = 10; new const kondycja = 38; new const inteligencja = 10; new const wytrzymalosc = 30;
#10:
Spoiler
new const nazwa[] = "Skoczek"; new const opis[] = "Posiada Podwojny Skok, 1/4 z noza, +30 dmg z GLOCKA "; new const bronie = 1<<CSW_GLOCK | 1<<CSW_FAMAS; new const zdrowie = 50; new const kondycja = 76; new const inteligencja = 10; new const wytrzymalosc = 30;
#11:
Spoiler
new const nazwa[] = "Snajper"; new const opis[] = "1/2 z AWP, 2 Apteczki"; new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_AWP; new const zdrowie = 20; new const kondycja = 25; new const inteligencja = 27; new const wytrzymalosc = 70;
#12:
Spoiler
new const nazwa[] = "Strzelec Wyboru"; new const opis[] = "4 rakiety, + 20dmg (+inteligencja) z M4A1, + 25 dmg z AK (+inteligencja)"; new const bronie = 1<<CSW_AK47 | 1<<CSW_M4A1 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_HEGRENADE | 1<<CSW_SMOKEGRENADE | 1<<CSW_FLASHBANG; new const zdrowie = 30; new const kondycja = 17; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 56;
#13:
Spoiler
new const nazwa[] = "Szturmowiec"; new const opis[] = "Zwiekszona Kondycja, + 25 dmg z AK"; new const bronie = 1<<CSW_AK47 | 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_HEGRENADE | 1<<CSW_SMOKEGRENADE | 1<<CSW_FLASHBANG; new const zdrowie = 30; new const kondycja = 17; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 56;
Za Każdą Klasę Daje + !
Nie martw Się dawać Po 1 Klasie
Dostaniesz I Tak + !