Użytkownik kolar edytował ten post 05.08.2011 19:05
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Przerobienie klasy ninja
Temat rozp.
Kolar`.
, 05.08.2011 14:42
5 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 05.08.2011 14:42
Witam, możecie mi przerobić klase ninja (daje .sma) by miała ciche chodzenie oraz podwójny skok ? Daję +
#2
Napisano 05.08.2011 14:51
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <codmod> #include <engine> #include <hamsandwich> #include <colorchat> #include <fakemeta> #include <fun> new const nazwa[] = "[Premium] Ninja"; new const opis[] = "Slaba widocznosc, zmniejszona grawitacja, 1/3 na natychmiastowe zabicie z noza"; new const bronie = 1<<CSW_KNIFE; new const zdrowie = 40; new const kondycja = 30; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; new bool:ma_klase[33]; new moze_skoczyc[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart"); register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe"); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player","TakeDamage"); } public cod_class_enabled(id) { ColorChat(id, GREEN, "[GoldShoot] Wybrales klase %s.Zapraszamy na forum www.GoldShoot.xaa.pl.", nazwa); if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_E)) { client_print(id, print_chat, "[GoldShoot] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.", nazwa) return COD_STOP; } set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 45); entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 200.0/800.0); set_user_footsteps (id, 1) ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) { set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 25); entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 800.0/800.0); ma_klase[id] = false; } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && random_num(1,3)==1 && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; } public ResetHUD(id) { if(ma_klase[id]) entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 200.0/800.0); } public CmdStart(id, uc_handle) { if(!ma_klase[id]) return FMRES_IGNORED; new button = get_uc(uc_handle, UC_Buttons); new oldbutton = pev(id, pev_oldbuttons); new flags = pev(id, pev_flags); if((button & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(oldbutton & IN_JUMP) && moze_skoczyc[id]) { moze_skoczyc[id] = false; new Float:velocity[3]; pev(id, pev_velocity, velocity); velocity[2] = random_float(265.0,285.0); set_pev(id, pev_velocity, velocity); } else if(flags & FL_ONGROUND) moze_skoczyc[id] = true; return FMRES_IGNORED; }
Użytkownik DAMIANq edytował ten post 05.08.2011 15:03
#3
Napisano 05.08.2011 14:52
Skompilowało poprawnie, jeden +. I zaraz zobacze po zmianie mapy czy działa.
#4
Napisano 05.08.2011 14:56
DAMIANq, byk na byku... poprawione.
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <colorchat>
#include <fakemeta>
#include <fun>
new const nazwa[] = "[Premium] Ninja";
new const opis[] = "Slaba widocznosc, zmniejszona grawitacja, 1/3 na natychmiastowe zabicie z noza";
new const bronie = 1<<CSW_KNIFE;
new const zdrowie = 40;
new const kondycja = 30;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new bool:ma_klase[33];
new moze_skoczyc[33];
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player","TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ColorChat(id, GREEN, "[GoldShoot] Wybrales klase %s.Zapraszamy na forum www.GoldShoot.xaa.pl.", nazwa);
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_E))
{
client_print(id, print_chat, "[GoldShoot] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.", nazwa)
return COD_STOP;
}
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 45);
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 200.0/800.0);
set_user_footsteps (id, 1)
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 800.0/800.0);
set_user_footsteps (id, 0)
ma_klase[id] = false;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && random_num(1,3)==1 && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
public ResetHUD(id)
{
if(ma_klase[id])
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 200.0/800.0);
set_user_footsteps (id, 1)
}
public CmdStart(id, uc_handle)
{
if(!ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;
new button = get_uc(uc_handle, UC_Buttons);
new oldbutton = pev(id, pev_oldbuttons);
new flags = pev(id, pev_flags);
if((button & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(oldbutton & IN_JUMP) && moze_skoczyc[id])
{
moze_skoczyc[id] = false;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity, velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity, velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
moze_skoczyc[id] = true;
return FMRES_IGNORED;
}
#5
Napisano 05.08.2011 15:04
Kodów nie odróżniasz... skok z mojego pluginu nie jest kompatybilny z CoD Modem, przyjrzyj się public CmdStart.
Druga sprawa, w cod_class_disabled render ustawiłeś na 25 + nie wyłączyłeś set_user_footsteps.
Druga sprawa, w cod_class_disabled render ustawiłeś na 25 + nie wyłączyłeś set_user_footsteps.
#6
Napisano 05.08.2011 15:22
Działa shark. Dzięki.
Do zamknięcia
Do zamknięcia
Użytkownik kolar edytował ten post 05.08.2011 19:03
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych