Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Szukam pluginu na napis


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 manipers

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:223
  • GG:
  • Imię:Seweryn
  • Lokalizacja:Dalej niż myślisz
Offline

Napisano 05.08.2011 13:59

Witam. Szukam pluginu który po napisaniu w say /spar przez 2 minuty będzie wyświetlał się napis

z góry dziękuję

#2 Hiroshima

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 327
Godlike

  • Postów:4 984
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Málaga
Offline

Napisano 05.08.2011 14:08

#include <amxmisc>

#define PLUGIN "Spar"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "hiroshima"


public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("say /spar", "spar", ADMIN_IMMUNITY);
}

public spar() {
set_task(5.0,"hud",24,_,_,"b")
}

public hud(){
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.66, 0.06, 0, 6.0, 5.0)
show_hudmessage(0, "Gramy Spara")
}


sprawdz
  • +
  • -
  • 1

#3 ;((

    Super Hero

  • Użytkownik

Reputacja: 347
Wszechpomocny

  • Postów:1 157
  • Lokalizacja:Aha
Offline

Napisano 05.08.2011 14:28

/* Plugin generated by AMXX-Studio */



#include <amxmodx>

#include <amxmisc>



#define PLUGIN "Napis"

#define VERSION "1.0"

#define AUTHOR "DAMIANq"





public plugin_init() {

	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

	

        register_clcmd("say /spar", "CmdSpar");

}



public CmdSpar(id)

{

	set_hudmessage(255, 0, 0, 0.66, 0.06, 0, 120.0)

	show_hudmessage(0, "Napis")

}

Użytkownik DAMIANq edytował ten post 05.08.2011 14:45

  • +
  • -
  • 1

#4 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Support Team

Reputacja: 1 291
Godlike

  • Postów:2 371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 05.08.2011 15:47

Co do kodu hiroshimy to będzie w kółko pokazywało ten tekst w nieskończoność .
Co do postu damianq to brak zabezpieczenia zeby admin mógł to użyć więc.

Mała przeróbka kodu damianq



/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "Napis"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "DAMIANq"


public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
        register_clcmd("say /spar", "CmdSpar", ADMIN_IMMUNITY);   // na flage A jak chcesz na C to wpisz KICK ZAMIAST IMMUNITY
}

public CmdSpar(id)
{
	set_hudmessage(255, 0, 0, 0.66, 0.06, 0, 120.0)
	show_hudmessage(0, "TWOJ NAPIS")
}

Użytkownik HubertTM edytował ten post 05.08.2011 15:47

  • +
  • -
  • 1

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#5 Hiroshima

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 327
Godlike

  • Postów:4 984
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Málaga
Offline

Napisano 05.08.2011 16:02

faktycznie, powinno byc tak:

#include <amxmisc>

#define PLUGIN "Spar"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "hiroshima"


public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("say /spar", "spar", ADMIN_IMMUNITY);
}

public spar() {
set_task(5.0,"hud",_,_,_,"a","24")
}

public hud(){
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.66, 0.06, 0, 6.0, 5.0)
show_hudmessage(0, "Gramy Spara")
}


ustawione na flagę "a"
  • +
  • -
  • 1

#6 manipers

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:223
  • GG:
  • Imię:Seweryn
  • Lokalizacja:Dalej niż myślisz
Offline

Napisano 05.08.2011 20:02

A da się zrobić tak że gdy się runda skończy napis już nie będzie wyświetlany ??

#7 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 592
Godlike

  • Postów:2 733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 05.08.2011 20:16

Musisz zrobić eventa na koniec rundy + return PLUGIN_HANDLED powinno zadziałać ;]
Masz tu event na koniec rundy :)
register_logevent("func_round",2,"1=Round_End")
}
public func_round()
{
    //twój kod
}
Ale nie obiecuje że zadziała
  • +
  • -
  • 1

If you can dream it, you can do it.


#8 Hiroshima

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 327
Godlike

  • Postów:4 984
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Málaga
Offline

Napisano 05.08.2011 20:23

#include <amxmisc>
#include <amxmodx>

#define PLUGIN "Spar"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "hiroshima"


public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("say /spar", "spar", ADMIN_IMMUNITY);
register_logevent("Koniec_Rundy", 2, "1=Round_End")
}

public spar() {
set_task(5.0,"hud",1337,_,_,"a",24)
}

public hud(){
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.66, 0.06, 0, 6.0, 5.0)
show_hudmessage(0, "Gramy Spara")
}

public Koniec_Rundy() {
if(task_exists(1337)) {
remove_task(1337);
}
}

  • +
  • -
  • 1

#9 manipers

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:223
  • GG:
  • Imię:Seweryn
  • Lokalizacja:Dalej niż myślisz
Offline

Napisano 05.08.2011 20:37

działa thx macie +

#10 A może sma?

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 547
Wszechwiedzący

  • Postów:1 464
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 05.08.2011 20:53

Nie, żebym coś mówił, ale czy kod Damiana nie jest optymalniejszy?
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych