Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Licznik hs, killow itp.do misi.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 ELOS

    No i pozamiatane ;*

  • Power User

Reputacja: 145
Zaawansowany

  • Postów:703
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Będzin
Offline

Napisano 05.08.2011 13:25

Witam zrobiłem już sobie misie pozostaje mi tylko do kilku misi zrobić licznik:
Zabić
HS
Zabić z danej broni
i Zabić z danej broni w hs.
Najlepiej aby każde było w innym publicu.
Za pomoc +
Wstydzę się że to takie banalne a nie potrafię tego zrobić :mur: :'(
  • +
  • -
  • 0

[Aktualizacja 22.01.2015] GunXpMod 2.7.4

http://wklej.to/vlMW7


#2 ;((

    Super Hero

  • Użytkownik

Reputacja: 347
Wszechpomocny

  • Postów:1 157
  • Lokalizacja:Aha
Offline

Napisano 05.08.2011 13:38


#include <amxmodx>

#include <fun>



new KILL[33],HS[33];

new SyncHudObj;



public plugin_init()

{

        register_plugin("Licznik Fragow", "1.0", "[H]ARDBO[T]");

        register_event("DeathMsg", "eDeath", "a");

        SyncHudObj = CreateHudSyncObj();

}

public eDeath() 

{

        new headshot,attacker=read_data(1);

        new victim=read_data(2);

        headshot=read_data(3);

        

        KILL[attacker]++;

        if(headshot) HS[attacker]++;

        

        KILL[victim]=0;

        HS[victim]=0;

        

        return PLUGIN_CONTINUE;

}

public client_authorized(id) set_task(1.0,"ShowHud",id,_,_,"b");

public ShowHud(id)

{

        set_hudmessage(52, 114, 53, 0.01, 0.89, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 1);

        ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj,"Fragi:[%i]^nHS:[%i]^nRekord:[%i|%i]",KILL[id],HS[id],KILL[id],HS[id]);

}

  • +
  • -
  • 1

#3 ELOS

    No i pozamiatane ;*

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 145
Zaawansowany

  • Postów:703
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Będzin
Offline

Napisano 05.08.2011 21:48

No niech już będzie przerobie go według uznania ;] +
  • +
  • -
  • 0

[Aktualizacja 22.01.2015] GunXpMod 2.7.4

http://wklej.to/vlMW7





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych