Witam.
Nie wiem jak zrobić, że jak jest remis to CT wygrywa.
Ma ktoś jakiś pomysł?
Za każdą pomoc bardzo dziękuję.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Jak wymusić wygraną przy remisie?
Temat rozp. Lunatic, 05.08.2011 12:13
6 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 05.08.2011 12:13
#2
Napisano 05.08.2011 12:53
Metod jest kilka:
- dzięki orpheu i pluginowi Round Terminator możesz wymusić zwycięstwo danej drużyny w silniku
- remis = zwycięstwo CT w przypadku map de_, więc można stworzyć bombsite i zabrać Te pakę (+zmiana napisu na koniec rundy)
- najłatwiejsze: w przypadku remisu dodać punkty CT wiadomością TeamScore (+zmiana napisu na koniec rundy)
Jak wybierzesz którąś to mogę pomóc w realizacji
- dzięki orpheu i pluginowi Round Terminator możesz wymusić zwycięstwo danej drużyny w silniku
- remis = zwycięstwo CT w przypadku map de_, więc można stworzyć bombsite i zabrać Te pakę (+zmiana napisu na koniec rundy)
- najłatwiejsze: w przypadku remisu dodać punkty CT wiadomością TeamScore (+zmiana napisu na koniec rundy)
Jak wybierzesz którąś to mogę pomóc w realizacji
#3
Napisano 05.08.2011 21:59
Ok już znalazłem twój BS Creator tylko nie wiem jak teraz zmienić napis
Użytkownik Lunatic edytował ten post 05.08.2011 22:14
#4
Napisano 05.08.2011 22:16
Plugin do tworzenia bs'ów ;]
BS Creator - AMXX.pl: Support AMX Mod X
Wgraj Polski cs - AMXX.pl: Support AMX Mod X
otwórz sma i tam gdzie pisze runda remisowa zamień na Anty Terroryści wygrali ! ;]
BS Creator - AMXX.pl: Support AMX Mod X
Wgraj Polski cs - AMXX.pl: Support AMX Mod X
otwórz sma i tam gdzie pisze runda remisowa zamień na Anty Terroryści wygrali ! ;]
Użytkownik speedkill123 edytował ten post 05.08.2011 22:23
If you can dream it, you can do it.
#5
Napisano 05.08.2011 22:25
Dzięki tylko jeszcze jak szybko skasować graczu bombę?
#6
Napisano 05.08.2011 22:29
#include <amxmodx> #include <cstrike> #include <engine> #include <hamsandwich> #define PLUGIN "No C4" #define AUTHOR "ConnorMcLeod" #define VERSION "0.1.0" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) RegisterHam(Ham_AddPlayerItem, "player", "Player_AddPlayerItem") } public Player_AddPlayerItem( id , iWeapon ) { if( cs_get_weapon_id( iWeapon ) == CSW_C4 ) { cs_set_user_plant(id, 0, 0) entity_set_int(id, EV_INT_body, 0) SetHamReturnInteger( false ) return HAM_SUPERCEDE } return HAM_IGNORED }
If you can dream it, you can do it.
#7
Napisano 06.08.2011 16:11
a można jeszcze jakoś prosto sprawdzić na koniec rundy, że paka nie została podłożona pod koniec rundy
Użytkownik Lunatic edytował ten post 06.08.2011 17:47
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych