#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
#include <engine>
#define PLUGIN "Ruletka"
#define VERSION "1.00"
#define AUTHOR "Najkon"
new bool: uzyl[33] = false
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
register_clcmd("say /ruletka","rulecia");
register_clcmd("say_team /ruletka","rulecia");
}
public rulecia(id)
{
if(uzyl[id])
{
[Jailbreak] Uzyles ruletki !
}
else
{
uzyl[id] = true
switch(random_num(1, 20)
{
case 1 :
{
client_print(id,print_chat,"Pech, masz 1 HP");
set_user_health(id,1);
set_task("300.0", "czekaj", _, _, _, "b")
}
case 2:
{
client_print(id,print_chat,"Dostajesz Deagle");
give_item(id,"weapon_deagle");
give_item(id, "ammo_50ae");
set_task("300.0", "czekaj", _, _, _, "b")
}
case 3:
{
client_print(id,print_chat,"Masz 120 HP");
set_user_health(id,120);
set_task("300.0", "czekaj", _, _, _, "b")
}
case 4:
{
client_print(id,print_chat,"Biegasz teraz szybciej");
get_user_maxspeed(id,290.0);
set_task("300.0", "czekaj", _, _, _, "b")
}
case 5:
{
client_print(id,print_chat,"Biegasz o wiele wolniej");
get_user_maxspeed(id,190.0);
set_task("300.0", "czekaj", _, _, _, "b")
}
case 6:
{
client_print(id,print_chat,"Masz pecha, nic nie wygrales");
set_task("300.0", "czekaj", _, _, _, "b")
}
case 7:
{
client_print(id,print_chat,"Wygrałeś tarcze !");
give_item(id, "weapon_shield");
set_task("300.0", "czekaj", _, _, _, "b")
{
case 8:
{
client_print(id,print_chat,"Zdobyles 250 armora !");
set_user_armor (id,250);
set_task("300.0", "czekaj", _, _, _, "b")
{
case 9:
{
client_print(id,print_chat,"Masz 50 hp wiecej !");
set_user_health(id,get_user_health(id) + 50);
set_task("300.0", "czekaj", _, _, _, "b")
{
case 10:
{
client_print(id,print_chat,"Straciles/as 50 hp !");
set_user_health(id,get_user_health(id) - 50);
set_task("300.0", "czekaj", _, _, _, "b")
{
case 11:
{
client_print(id,print_chat,"Zostales zabity");
user_kill(id, 1);
set_task("300.0", "czekaj", _, _, _, "b")
{
case 12:
{
client_print(id,print_chat,"Jesteś niesmiertelny przez 10 sec !");
set_user_godmode ( id,[ godmode = 1] );
set_task("300.0", "czekaj", _, _, _, "b")
{
case 13:
{
client_print(id,print_chat,"Dostajesz AWP !");
give_item(id, "weapon_awp");
give_item(id,"ammo_338magnum");
set_task("300.0", "czekaj", _, _, _, "b")
}
}
}
public czekaj(id)
{
for(new id=1;id <33; id++)
{
uzyl[id] = false
}
}
Czyli to ma tak wyglądać ?
A mógłbyś mi powiedzieć jak zrobić że po wpisaniu /ruletka przez gracza wyświetla się ten napis co mi podałeś na górze gdzie ja wpisałem "[Jailbreak] Uzyles ruletki" i dopiero po 10 sec losuje nagrodę ?