Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Byt jako winda Movetype


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Dejmian

    Początkujący

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:15
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 04.08.2011 11:01

Siema mam byt i nadalem mu movetype ale nie dziala to tak jakbym chcial.Teraz Byt odbija sie od ziemi i sufitu. Chcialbym zeby wygladalo to mniejwiecej tak byt porusza sie po okreslonym odcinku nie dotykajac ziemi zeby gracz wskoczyl na niego i go podnioslo razem z bytem.

Dołączona grafika

aktualny kod
//
new Float:Prop;

pev( ent, pev_fuser1, Prop);

if( Prop == 0.0 )
Ruch[id][2] = 500.0;
else
Ruch[id][2] = Prop;

Ruch[id][1] = 0.0;
Ruch[id][0] = 0.0;

entity_set_int(ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_BOUNCE);
set_pev(ent, pev_velocity, Ruch[id][0], Ruch[id][1], Ruch[id][2]);


Użytkownik Dejmian edytował ten post 04.08.2011 11:05


#2 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 985
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 04.08.2011 11:18

ja bym dał MOVETYPE_FLY i musisz kontrolować velocity tak aby przed punktem w którym się ma zatrzymać winda się zatrzymała
  • +
  • -
  • 0

#3 Dejmian

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:15
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 04.08.2011 11:47

wszystkie MOVETYPE sprawdzalem i nie dziala tak jak bym chcial jak stane na byta to nie idzie do gory tylko przybija go do ziemi

#4 diablix

    emeryt

  • Przyjaciel

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:663
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 04.08.2011 12:05

new Float:flProperty1;

pev( ent, pev_fuser1, flProperty1);

if( flProperty1 == 0.0 )
Smierc[id][2] = 500.0;
else
Smierc[id][2] = flProperty1;

Smierc[id][1] = 0.0;
Smierc[id][0] = 0.0;

if( blockType == BM_DEATH2)
{
entity_set_int(ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_BOUNCE);
set_pev(ent, pev_velocity, Smierc[id][0], Smierc[id][1], Smierc[id][2]);
}


Widze że kod z mojego ultraaa starego blockmakera :D Musisz nadać velocity w 3 elemencie tablicy, tylko że gracz będzie zatrzymywał więc warto też zmieniać pozycje gracza
  • +
  • -
  • 0

#5 Dejmian

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:15
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 04.08.2011 15:11

diablix mozesz mi to napisac ja ciemny z tego jestem :( A ty wszystko potrafisz zrobic xD

Dodano 05 sierpień 2011 - 14:02:
Pomoze ktos ??

Użytkownik Dejmian edytował ten post 04.08.2011 15:23





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych