Poszukuję pluginu, który będzie automatycznie odradzał gracza co 10 sekund i żeby był na środku ekranu znajdował się napis na zielono Odrodzisz się za: ..s.
Z góry dziękuje
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Auto Respawn.
Temat rozp.
Rav aka
, 04.08.2011 10:49
8 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 04.08.2011 10:49
#2
Napisano 04.08.2011 10:58
kod z tamtego roku
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <fun> #define PLUGIN "Odrodzenie" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "DAMIANq" new Odliczanie public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_event("DeathMsg","func_death","a") } public func_death() set_task(10.0, "r_spawn", read_data(2)) public r_spawn(id) spawn(id) public UruchomOdliczanie(id) // zerzniete od hardbota { set_user_gravity(0, 1.0) Odliczanie = 10 if(task_exists(0 + 3431)) { remove_task(0 + 3431) } set_task(1.0, "Koniec", 0 + 3431, _, _, "b") return PLUGIN_CONTINUE } public Koniec() { set_hudmessage(0, 255, 0, 0.03, 0.76, 2, 0.02, 1.0, 0.01) show_hudmessage(0, "Odrodzisz sie za %d", Odliczanie) Odliczanie -= 1 if(Odliczanie <= 0) { set_user_gravity(0, 1.0); } }
Użytkownik DAMIANq edytował ten post 04.08.2011 10:58
#3
Napisano 04.08.2011 11:01
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#define PLUGIN "Auto Respawn"
#define AUTHOR "hiroshima"
#define VERSION "1.0"
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
RegisterHam(Ham_Killed, "player","Killed", 1);
}
public Killed(id) {
set_task(10.0, "Respawn", id);
set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, -1.0, 0, 6.0, 4.0)
show_hudmessage(id, "Odrodzisz sie za 10 sekund") }
public Respawn(id)
ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id);
#4
Napisano 04.08.2011 11:13
Wielki Dzięki zaraz sprawdze to
Dodano 04 sierpień 2011 - 17:08:
Hiroshima a ten napis to będzie przez te 10 sekund widoczny?
Dodano 04 sierpień 2011 - 17:08:
Hiroshima a ten napis to będzie przez te 10 sekund widoczny?
#5
Napisano 04.08.2011 17:21
Napis pojawia się gdy zginiesz i zaraz znika. Po 10 sekundach się respisz.
#6
Napisano 04.08.2011 17:33
Hiroshima a ten napis to będzie przez te 10 sekund widoczny?
napis znika po 4s. jesli chcesz zeby ten napis byl caly czas (az do respawnu) edytuj to:
public Killed(id) {
set_task(10.0, "Respawn", id);
set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, -1.0, 0, 6.0, 4.0)
show_hudmessage(id, "Odrodzisz sie za 10 sekund") }
zamien na
public Killed(id) {
set_task(10.0, "Respawn", id);
set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, -1.0, 0, 6.0, 10.0)
show_hudmessage(id, "Odrodzisz sie za 10 sekund") }
#7
Napisano 04.08.2011 18:26
Gdy chce plik skompilować wyskakuje mi błąd:
/tmp/textvZfisW.sma(17) : error 021: symbol already defined: "set_hudmessage"
/tmp/textvZfisW.sma(17) : error 021: symbol already defined: "set_hudmessage"
#8
Napisano 04.08.2011 18:35
Raczej tak.
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#define PLUGIN "Auto Respawn"
#define AUTHOR "hiroshima"
#define VERSION "1.0"
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
RegisterHam(Ham_Killed, "player","Killed", 1);
}
public Killed(id)
{
set_task(10.0, "Respawn", id);
set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, -1.0, 0, 6.0, 10.0)
show_hudmessage(id, "Odrodzisz sie za 10 sekund")
}
public Respawn(id)
ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id);
#9
Napisano 04.08.2011 18:35
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#define PLUGIN "Auto Respawn"
#define AUTHOR "hiroshima"
#define VERSION "1.0"
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
RegisterHam(Ham_Killed, "player","Killed", 1);
}
public Killed(id){
set_task(10.0, "Respawn", id);
set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, -1.0, 0, 6.0, 10.0)
show_hudmessage(id, "Odrodzisz sie za 10 sekund");
}
public Respawn(id)
ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id);
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych