Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
BattleField2

Cvar na wyłączenie Expa za Bombę

BattleField2

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Misiaczek ;c

    /dev/null

  • Moderator

Reputacja: 1 678
Godlike

  • Postów:2 496
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Halemba
Offline

Napisano 03.08.2011 20:42

Witam Dołączona grafika

Prosty i Szybki Poradnik Dołączona grafika jak stworzyć cvar do włączania i wyłączania expa za podkładanie/rozbrajanie i wybuch paki Dołączona grafika

Zaczynamy Dołączona grafika

bf2rank.sma

Znajdź

new gPcvarFFA;


Dodaj pod

new gPcvarBomba;


Znajdź:

gPcvarFFA = register_cvar("bf2_ffa", "0");


Dodaj pod

gPcvarBomba = register_cvar("bf2_bomba", "0");


Zapisz Plik Dołączona grafika

csx.inl

Znajdź:

public bomb_planted(planter)
{
if ( get_playersnum() < get_pcvar_num(gPcvarXpMinPlayers) ) return;


Zamień na:

public bomb_planted(planter)
{
if ( get_playersnum() < get_pcvar_num(gPcvarXpMinPlayers) ) return;
if ( !get_pcvar_num(gPcvarBomba) ) return;


Znajdź:

public bomb_explode(planter, defuser)
{
if ( get_playersnum() < get_pcvar_num(gPcvarXpMinPlayers) ) return;


Zamień na:

public bomb_explode(planter, defuser)
{
if ( get_playersnum() < get_pcvar_num(gPcvarXpMinPlayers) ) return;
if ( !get_pcvar_num(gPcvarBomba) ) return;


Znajdź:

public bomb_defused(defuser)
{
if ( get_playersnum() < get_pcvar_num(gPcvarXpMinPlayers) ) return;


Zamień na:

public bomb_defused(defuser)
{
if ( get_playersnum() < get_pcvar_num(gPcvarXpMinPlayers) ) return;
if ( !get_pcvar_num(gPcvarBomba) ) return;


Zapisz Plik, ponownka kompilacja plików i gotowe Dołączona grafika

bf2_bomba 1 = Włączony exp
bf2_bomba 0 = Wyłączony exp

Pozdrawiam Dołączona grafika
  • +
  • -
  • 1

#2 icecold

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:85
  • GG:
  • Imię:Stanisław
  • Lokalizacja:Moskwa
Offline

Napisano 04.08.2011 14:21

jak to komplikuje mam błąd Error: Cannot read from file: "bf2/stocks.inl" on line 145 :/ mógłbyś mi podać gotowe pliki ? bardzo bym prosił, od razu mówię że plik ten znajduje się w folderze do AMXSTUDIO


Edit:

udało się lecz pisze coś takiego:

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

bf2/csx.inl(128) : warning 217: loose indentation
bf2/csx.inl(137) : warning 217: loose indentation
bf2/csx.inl(152) : warning 217: loose indentation
Warning: Loose indentation on line 261
Warning: Loose indentation on line 262
Header size: 4344 bytes
Code size: 92108 bytes
Data size: 61244 bytes
Stack/heap size: 16384 bytes; max. usage is unknown, due to recursion
Total requirements: 174080 bytes

5 Warnings.
Done.

Użytkownik icecold edytował ten post 04.08.2011 14:34






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: BattleField2

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych