Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Ustawianie / pobieranie noclip


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 981
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 03.08.2011 10:51

stock fm_set_user_noclip(index, bool:noclip = true)
{
	set_pev(index, pev_movetype, noclip ? MOVETYPE_NOCLIP : MOVETYPE_WALK);
}

stock bool:fm_get_user_noclip(index){
	return (pev(index,pev_movetype) == MOVETYPE_NOCLIP)
}

fm_set_user_noclip
ustawia graczowi noclipa

  • pierwszy parametr to id gracza
  • drugi parametr to wartość true/false
  • ma mieć noclipa - true
  • nie ma mieć noclipa - false
nic nie zwraca

fm_get_user_noclip
pobiera czy gracz ma noclipa

  • pierwszy parametr to id gracza
zwraca true jeśli gracz ma noclipa , false jeśli nie

oba stocki wykorzystują fakemete
  • +
  • -
  • 1

#2 Ortega

    mów mi Orti

  • Power User

Reputacja: 363
Wszechpomocny

  • Postów:640
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 03.08.2011 12:59

Genialny temat, szkoda, że wszystko jest w util. Tylko wszystkich nie opisałem ;)
Gotowe funkcje - AMXX.pl: Support AMX Mod X
  • +
  • -
  • 0

#3 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Autor tematu
  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 981
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 03.08.2011 14:58

a no nie do końca nie ma get_user_noclip a set jest troszkę przerobiony ;)
  • +
  • -
  • 0

#4 Ortega

    mów mi Orti

  • Power User

Reputacja: 363
Wszechpomocny

  • Postów:640
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 03.08.2011 16:13

Ja jednak jestem pewien, że jest:
#define fm_get_user_noclip(%1) (pev(%1, pev_movetype) == MOVETYPE_NOCLIP)

  • +
  • -
  • 1

#5 Fili:P

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 754
Guru

  • Postów:1 679
  • Imię:Darek
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 03.08.2011 17:47

Szczerze to nie rozumiem czemu to ma służyć skoro w fun jest get_user_rendering i set_user_rendering ?
  • +
  • -
  • 0

#6 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Autor tematu
  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 981
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 03.08.2011 18:16

nie zauważyłem :)

Szczerze to nie rozumiem czemu to ma służyć skoro w fun jest get_user_rendering i set_user_rendering ?

mylisz funkcje rendering to do ustawianie renderingu modelu a noclip to co innego
  • +
  • -
  • 0

#7 Fili:P

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 754
Guru

  • Postów:1 679
  • Imię:Darek
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 04.08.2011 07:48

A fakt chodziło mi o set_user_noclip
  • +
  • -
  • 0

#8 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Autor tematu
  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 981
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 04.08.2011 09:55

jest to funkcja fun'a a to jest fakemeta
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych