Użytkownik Maxius edytował ten post 07.08.2011 20:10
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Szukam VIP na Paintball
#1
Napisano 03.08.2011 08:13
#2
Napisano 03.08.2011 08:53
precache_model("models/player/nazwa_modelu/nazwa_modelu.mdl")- zmienisz sobie nazwa_modelu.mdl na np vippb.mdl to folder też ma być o takiej samej nazwie oraz zmienisz tutaj -
cs_set_user_model(id, "nazwa_modelu");- w tym przykładzie nazwa_modelu na vippb. Broń dałem p90 bo mówisz o p90 i mp5.. jak coś to zmienię.
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <fun> #include <hamsandwich> #include <fakemeta> #include <cstrike> #define PLUGIN "VIP na PaintBall" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "DAMIANq" new moze_skoczyc[33]; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart"); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwHamPlayerSpawnPost", 1); } public fwHamPlayerSpawnPost(id) { if(is_user_alive(id) && get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H) { set_user_health(id, 100) set_user_footsteps (id, 1) give_item(id, "weapon_hegrenade") give_item(id, "weapon_p90") give_item(id,"ammo_57mm") give_item(id,"ammo_57mm") give_item(id,"ammo_57mm") give_item(id,"ammo_57mm") give_item(id,"ammo_57mm") cs_set_user_model(id, "nazwa_modelu"); } } public plugin_precache() { precache_model("models/player/nazwa_modelu/nazwa_modelu.mdl") } public CmdStart(id, uc_handle) { if(!is_user_connected(id) && get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H) return FMRES_IGNORED; new button = get_uc(uc_handle, UC_Buttons); new oldbutton = pev(id, pev_oldbuttons); new flags = pev(id, pev_flags); if((button & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(oldbutton & IN_JUMP) && moze_skoczyc[id]) { moze_skoczyc[id] = false; new Float:velocity[3]; pev(id, pev_velocity, velocity); velocity[2] = random_float(265.0,285.0); set_pev(id, pev_velocity, velocity); } else if(flags & FL_ONGROUND) moze_skoczyc[id] = true; return FMRES_IGNORED; }
Użytkownik DAMIANq edytował ten post 03.08.2011 09:05
#3
Napisano 03.08.2011 09:33
Użytkownik Maxius edytował ten post 07.08.2011 20:10
#4
Napisano 03.08.2011 09:49
#5
Napisano 03.08.2011 10:07
Użytkownik Maxius edytował ten post 07.08.2011 20:10
#6
Napisano 03.08.2011 10:27
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <fun> #include <hamsandwich> #include <fakemeta> #include <cstrike> #define PLUGIN "VIP na PaintBall" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "DAMIANq" new moze_skoczyc[33]; new gMyMenu public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart"); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwHamPlayerSpawnPost", 1); } public fwHamPlayerSpawnPost(id) { if(is_user_alive(id) && get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H) { menu(id) set_user_health(id, 100) set_user_footsteps (id, 1) give_item(id, "weapon_hegrenade") give_item(id, "ammo_57mm") give_item(id, "ammo_57mm") give_item(id, "ammo_57mm") give_item(id, "ammo_57mm") give_item(id, "ammo_57mm") } if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T) { cs_set_user_model(id, "vip_TT"); } else { cs_set_user_model(id, "vip_CT"); } } public plugin_precache() { precache_model("models/player/vip_TT/vip_TT.mdl"); precache_model("models/player/vip_CT/vip_CT.mdl"); } public CmdStart(id, uc_handle) { if(!is_user_connected(id) && get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H) return FMRES_IGNORED; new button = get_uc(uc_handle, UC_Buttons); new oldbutton = pev(id, pev_oldbuttons); new flags = pev(id, pev_flags); if((button & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(oldbutton & IN_JUMP) && moze_skoczyc[id]) { moze_skoczyc[id] = false; new Float:velocity[3]; pev(id, pev_velocity, velocity); velocity[2] = random_float(265.0,285.0); set_pev(id, pev_velocity, velocity); } else if(flags & FL_ONGROUND) moze_skoczyc[id] = true; return FMRES_IGNORED; } public menu(id) { gMyMenu=menu_create("Jaka chcesz bron?","cbMyMenu"); menu_additem(gMyMenu,"mp5navy"); menu_additem(gMyMenu,"p90"); } public cbMyMenu(id, menu, item){ switch(item){ case 0:{ give_item(id, "weapon_mp5navy") give_item(id,"ammo_9mm") give_item(id,"ammo_9mm") give_item(id,"ammo_9mm") give_item(id,"ammo_9mm") give_item(id,"ammo_9mm") give_item(id,"ammo_9mm") } case 1:{ give_item(id, "weapon_p90") give_item(id,"ammo_57mm") give_item(id,"ammo_57mm") give_item(id,"ammo_57mm") give_item(id,"ammo_57mm") give_item(id,"ammo_57mm") give_item(id,"ammo_57mm") } } menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED; }
Użytkownik DAMIANq edytował ten post 03.08.2011 10:28
#7
Napisano 03.08.2011 14:44
Użytkownik Maxius edytował ten post 07.08.2011 20:11
#8
Napisano 03.08.2011 14:52
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <fun> #include <hamsandwich> #include <fakemeta> #include <cstrike> #define PLUGIN "VIP na PaintBall" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "DAMIANq" new moze_skoczyc[33]; new gMyMenu public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart"); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwHamPlayerSpawnPost", 1); } public fwHamPlayerSpawnPost(id) { if(is_user_alive(id) && get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H) { menu(id) set_user_health(id, 100) set_user_footsteps (id, 1) give_item(id, "weapon_hegrenade") give_item(id, "ammo_57mm") give_item(id, "ammo_57mm") give_item(id, "ammo_57mm") give_item(id, "ammo_57mm") give_item(id, "ammo_57mm") if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T) { cs_set_user_model(id, "vip_TT"); } else { cs_set_user_model(id, "vip_CT"); } } } public plugin_precache() { precache_model("models/player/vip_TT/vip_TT.mdl"); precache_model("models/player/vip_CT/vip_CT.mdl"); } public CmdStart(id, uc_handle) { if(!is_user_connected(id) && get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H) return FMRES_IGNORED; new button = get_uc(uc_handle, UC_Buttons); new oldbutton = pev(id, pev_oldbuttons); new flags = pev(id, pev_flags); if((button & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(oldbutton & IN_JUMP) && moze_skoczyc[id]) { moze_skoczyc[id] = false; new Float:velocity[3]; pev(id, pev_velocity, velocity); velocity[2] = random_float(265.0,285.0); set_pev(id, pev_velocity, velocity); } else if(flags & FL_ONGROUND) moze_skoczyc[id] = true; return FMRES_IGNORED; } public menu(id) { gMyMenu=menu_create("Jaka chcesz bron?","cbMyMenu"); menu_additem(gMyMenu,"mp5navy"); menu_additem(gMyMenu,"p90"); menu_display(id,gMyMenu) } public cbMyMenu(id, menu, item){ switch(item){ case 0:{ give_item(id, "weapon_mp5navy") give_item(id,"ammo_9mm") give_item(id,"ammo_9mm") give_item(id,"ammo_9mm") give_item(id,"ammo_9mm") give_item(id,"ammo_9mm") give_item(id,"ammo_9mm") } case 1:{ give_item(id, "weapon_p90") give_item(id,"ammo_57mm") give_item(id,"ammo_57mm") give_item(id,"ammo_57mm") give_item(id,"ammo_57mm") give_item(id,"ammo_57mm") give_item(id,"ammo_57mm") } } menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED; }
#9
Napisano 03.08.2011 15:01
Użytkownik Maxius edytował ten post 07.08.2011 20:11
#10
Napisano 03.08.2011 15:08
#11
Napisano 03.08.2011 15:11
Użytkownik Maxius edytował ten post 07.08.2011 20:11
#12
Napisano 03.08.2011 15:23
to musisz zmienić w kodzie paintbalaW paintballu lecą kulki (takie niebieskie/czerwone), a nie ostre ammo . Mógłbyś to zmienić?
Tzn. P90 wali ostrą mp5 normalnie... -,-
#13
Napisano 03.08.2011 15:27
Użytkownik Maxius edytował ten post 07.08.2011 20:11
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych