Jump to content


Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Posted Image Posted Image

Guest Message by DevFuse
 

Jak rozdzielic plugin


  • This topic is locked This topic is locked
10 replies to this topic

#1 olek0017

    Pomocny

  • Zbanowany

  • Reputacja: 11
    Początkujący

  • Postów:71
  • Lokalizacja:Pyskowice
Offline

Posted 03.08.2011 04:18

Witam

Mam pytanie. Jak napisać kilka pluginów jako jeden (jak CodMod bądź amxbans) byłbym bardzo wdzięczny jak mi ktoś wytłumaczy i najlepiej pokaże na przykładzie jak to zrobić ( ++ )

a potrzebne mi to jest bo pisze Moda i nie raz muszę wrócić do jakieś funkcji aby coś poprawić dodać i szukać jej po całym .sma (aktualnie ponad 1000 linijek) a tak to otworze jedno .sma i będzie :]

#2 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

  • Reputacja: 2,987
    Godlike

  • Postów:4,248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Posted 03.08.2011 07:19

Zwykle to jest cześć główna, która udostępnia funkcje (dodaj_klase, dodaj_przedmiot)
Natywy - AMXX.pl: Support AMX Mod X

i informuje o zdarzeniach
Forwardy - AMXX.pl: Support AMX Mod X

Oraz pomniejsze pluginy z dodatkami

ja zwykle używam też tego
Dynamiczne Tablice - AMXX.pl: Support AMX Mod X
ale możesz dać limit dodatków i użyć zwykłych tablic


Nie ma przeszkód by taki układ master-slave zastąpić zestawem wzajemnie potrzebnych sobie pluginów. Te dodatkowe pluginy też mogą udostępniać różne funkcje. Myślę, że dobrym przykładem byłby przedmiot dający jakąś moc oraz inny, który pozwala uniknąć tej mocy. Wtedy taki podrzędny plugin mógłby się pytać reszty czy dany gracz ma zostać uwzględniony czy pominięty podczas użycia tej mocy za pomocą forwardu.
  • +
  • -
  • 1

#3 olek0017

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

  • Reputacja: 11
    Początkujący

  • Postów:71
  • Lokalizacja:Pyskowice
Offline

Posted 03.08.2011 22:17

kurde chyba ciężko mi to zrozumieć ;]

ale może to przez zmęczenie

może zrobiłbyś zęby to było dostępne dla każdego pluginu po wpisaniu bron
to bym to na pewno zrozumiał bo teraz tak nie do końca


LosujBron(id){
switch(random(17)){
case 0:{
give_item(id,"weapon_scout");
give_item(id, "ammo_762nato")
give_item(id, "ammo_762nato")
give_item(id, "ammo_762nato")
give_item(id, "ammo_762nato")
}
case 1:{
give_item(id,"weapon_mac10");
give_item(id, "ammo_45acp")
give_item(id, "ammo_45acp")
give_item(id, "ammo_45acp")
give_item(id, "ammo_45acp")
}
case 2:{
give_item(id,"weapon_aug");
give_item(id, "ammo_556nato")
give_item(id, "ammo_556nato")
give_item(id, "ammo_556nato")
give_item(id, "ammo_556nato")
}
case 3:{
give_item(id,"weapon_ak47");
give_item(id, "ammo_762nato")
give_item(id, "ammo_762nato")
give_item(id, "ammo_762nato")
give_item(id, "ammo_762nato")
}
case 4:{
give_item(id,"weapon_sg552");
give_item(id, "ammo_556nato")
give_item(id, "ammo_556nato")
give_item(id, "ammo_556nato")
give_item(id, "ammo_556nato")
}
case 5:{
give_item(id,"weapon_m4a1");
give_item(id, "ammo_556nato")
give_item(id, "ammo_556nato")
give_item(id, "ammo_556nato")
give_item(id, "ammo_556nato")
}
case 6:{
give_item(id,"weapon_m249");
give_item(id, "ammo_556natobox")
give_item(id, "ammo_556natobox")
give_item(id, "ammo_556natobox")
give_item(id, "ammo_556natobox")
}
case 7:{
give_item(id,"weapon_mp5navy");
give_item(id, "ammo_9mm")
give_item(id, "ammo_9mm")
give_item(id, "ammo_9mm")
give_item(id, "ammo_9mm")
}
case 8:{
give_item(id,"weapon_awp");
give_item(id, "ammo_338magnum")
give_item(id, "ammo_338magnum")
give_item(id, "ammo_338magnum")
}
case 9:{
give_item(id,"weapon_famas");
give_item(id, "ammo_556nato")
give_item(id, "ammo_556nato")
give_item(id, "ammo_556nato")
give_item(id, "ammo_556nato")
}
case 10:{
give_item(id,"weapon_galil");
give_item(id, "ammo_556nato")
give_item(id, "ammo_556nato")
give_item(id, "ammo_556nato")
give_item(id, "ammo_556nato")
}
case 11:{
give_item(id,"weapon_sg550");
give_item(id, "ammo_556nato")
give_item(id, "ammo_556nato")
give_item(id, "ammo_556nato")
give_item(id, "ammo_556nato")
}
case 12:{
give_item(id,"weapon_ump45");
give_item(id, "ammo_45acp")
give_item(id, "ammo_45acp")
give_item(id, "ammo_45acp")
give_item(id, "ammo_45acp")
}
case 13:{
give_item(id,"weapon_m3");
give_item(id, "ammo_buckshot")
give_item(id, "ammo_buckshot")
give_item(id, "ammo_buckshot")
give_item(id, "ammo_buckshot")
}
case 14:{
give_item(id,"weapon_xm1014");
give_item(id, "ammo_buckshot")
give_item(id, "ammo_buckshot")
give_item(id, "ammo_buckshot")
give_item(id, "ammo_buckshot")
}
case 15:{
give_item(id,"weapon_p90");
give_item(id, "ammo_57mm")
give_item(id, "ammo_57mm")
give_item(id, "ammo_57mm")
give_item(id, "ammo_57mm")
}
case 16:{
give_item(id,"weapon_tmp");
give_item(id, "ammo_9mm")
give_item(id, "ammo_9mm")
give_item(id, "ammo_9mm")
give_item(id, "ammo_9mm")
}
case 17:{
give_item(id,"weapon_g3sg1");
give_item(id, "ammo_762nato")
give_item(id, "ammo_762nato")
give_item(id, "ammo_762nato")
give_item(id, "ammo_762nato")
}
}
}


@edit
może się źle wyraziłem
powiedzmy mam 2 pluginy
w jednym jest

register_clcmd("say /bron","LosujBron")

a w drugim jest ten kod co jest wyżej
i jak mam to zrobić aby pierwszy plugin skorzystał z funkcji z drugiego pluginu


mam nadzieje ze zrozumiesz :D

Edited by olek0017, 04.08.2011 02:03.


#4 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

  • Reputacja: 2,987
    Godlike

  • Postów:4,248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Posted 04.08.2011 16:02

może i mógłbym, ale to Twój plugin; w tutorialach i na forum jest dużo przykładów użycia natywów i forwardów, jak zrozumiesz ich działanie sam napiszesz plugin
  • +
  • -
  • 0

#5 olek0017

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

  • Reputacja: 11
    Początkujący

  • Postów:71
  • Lokalizacja:Pyskowice
Offline

Posted 04.08.2011 22:51

no to przynajmniej mnie chodź trochę naprowadź
a ja potem wrzucę kod i powiesz mi czy dobrze

#6 Muzzi

    Guru

  • Przyjaciel

  • Reputacja: 228
    Wszechwidzący

  • Postów:772
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Posted 04.08.2011 23:02

A może includy ?
#include <nazwapluginu.inl>

Edited by Muzzi, 04.08.2011 23:02.

  • +
  • -
  • 0

#7 olek0017

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

  • Reputacja: 11
    Początkujący

  • Postów:71
  • Lokalizacja:Pyskowice
Offline

Posted 05.08.2011 12:50

tyle to ja wiem :)

nie wiem jak udosptenic funkcje z jednego pluginy do drugiego

Dodano 05 sierpień 2011 - 13:19:
-------------------------------------------------------

tak to powinno wyglądać?

Attached Files

  • Attached File  test.rar   1.11KB   28 downloads


#8 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

  • Reputacja: 2,987
    Godlike

  • Postów:4,248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Posted 05.08.2011 13:40

jak chcesz tam parametry to musisz tutaj
register_native("Losuj_Bron", "n_LosujBron");
dać style =1
register_native("Losuj_Bron", "n_LosujBron", 1);

reszta jest dobrze
  • +
  • -
  • 1

#9 olek0017

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

  • Reputacja: 11
    Początkujący

  • Postów:71
  • Lokalizacja:Pyskowice
Offline

Posted 05.08.2011 16:14

no to teraz tylko forwardy :P i będzie dobrze:PP

a tak przy okazji wydajniejsze jest kilka pluginów czy jeden

#10 Fili:P

    Godlike

  • Power User

  • Reputacja: 754
    Guru

  • Postów:1,679
  • Imię:Darek
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Posted 05.08.2011 16:48

Myślę że, jak piszesz coś dużego jak bf2, czy cod to miło użyć kilku plików, ale do tworzenia małych pluginów radziłbym operować na 1 pliku tak do 800 linii.
  • +
  • -
  • 0

#11 olek0017

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

  • Reputacja: 11
    Początkujący

  • Postów:71
  • Lokalizacja:Pyskowice
Offline

Posted 05.08.2011 18:41

mój już ma 3 razy tyle :PP

ale dzięki :D

@ edit

można zamknąć

jak nie będę umiał forwardow to napisze nowy temat

Edited by olek0017, 05.08.2011 18:41.





  


1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Coinsy CSGOPolygon Za SMS, PSC , Przelew - CoinSell.pro
Skiny do CS:GO za SMS, PSC, Przelew - CSGOPaka.com
Automatyczny Bot Levelowania Steam - LVLUPSteam.com
CSGO Gambling Sites and Free Betting Codes - DreamCodes.gg

Sign In