Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Wybuch gracza


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 BoB0_

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 38
Życzliwy

  • Postów:365
  • GG:
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 02.08.2011 13:44

Witam.

Mam problem z wybuchem gracza przy jego śmierci. Zastosowałem to w kilku klasach w moim cod'zie i sypie errorami. Oto logi:

L 08/02/2011 - 11:44:35: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "codclass_elitegeneral+.amxx")
L 08/02/2011 - 11:44:35: [AMXX] Run time error 4: index out of bounds 
L 08/02/2011 - 11:44:35: [AMXX]    [0] codclass_elitegeneral+.sma::Death (line 56)
L 08/02/2011 - 11:44:35: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "codclass_mastergeneral+.amxx")
L 08/02/2011 - 11:44:35: [AMXX] Run time error 4: index out of bounds 
L 08/02/2011 - 11:44:35: [AMXX]    [0] codclass_mastergeneral+.sma::Death (line 59)

Kod klasy Master General:
public Death()
{
	new victim2 = read_data(2);
	if(ma_klase[victim2]) //Linia 59
		Eksploduj(victim2);
}

Kod klasy Elite General:
public Death()
{
	new victim = read_data(2);
	if(ma_klase[victim]) //Linia 56
		Eksploduj(victim);
}

Prosiłbym o pomoc w naprawieniu tych klas ponieważ powodują crashe serwera.
  • +
  • -
  • 0

#2 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 113
Zaawansowany

  • Postów:1 981
Offline

Napisano 02.08.2011 13:52

public Death()
{
new id = read_data(2);
if(ma_klase[id])
Eksploduj(id);
}


?

Użytkownik RPK. Shark edytował ten post 02.08.2011 13:55

  • +
  • -
  • 0

#3 BoB0_

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 38
Życzliwy

  • Postów:365
  • GG:
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 02.08.2011 13:54

Jak napisałem mam użyty wybuch w 3 klasach. Torrent doradził mi żebym w 2 pozostałych czyli elite i master zmienił id na coś co sobie wymyślę.
  • +
  • -
  • 0

#4 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 984
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 02.08.2011 13:55

public Death()
{
	new victim2 = read_data(2);
	if(is_user_connected(victim2) && ma_klase[victim2]) //Linia 59
		Eksploduj(victim2);
}

public Death()
{
	new victim = read_data(2);
	if(is_user_connected(victim) && ma_klase[victim]) //Linia 59
		Eksploduj(victim);
}

może tak
  • +
  • -
  • 0

#5 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 113
Zaawansowany

  • Postów:1 981
Offline

Napisano 02.08.2011 14:00

Ogólnie to te Eksploduj(id) kojarzy mi się z moim kodem do starego cod moda, używasz go w nowym?

Jak napisałem mam użyty wybuch w 3 klasach. Torrent doradził mi żebym w 2 pozostałych czyli elite i master zmienił id na coś co sobie wymyślę.


Nie słuchaj go.


/edit2

Dark, to do działu CoD Mod :D

Użytkownik RPK. Shark edytował ten post 02.08.2011 14:02

  • +
  • -
  • 0

#6 BoB0_

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 38
Życzliwy

  • Postów:365
  • GG:
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 02.08.2011 14:08

Nie pamiętam skąd mam ten kod. Klase mam u siebie od dawna możliwe że jest to twój kod. Spróbuję z wersją od Dark'a.
  • +
  • -
  • 0

#7 ToRRent

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 229
Wszechwidzący

  • Postów:861
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 02.08.2011 15:17

Doradziłem mu tak jak ja zrobiłem i błędów już nie mam :D
  • +
  • -
  • 0

#8 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 984
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 02.08.2011 15:26

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum:
Scripting -> Problemy
do
Mody -> Call of Duty Mod -> Problemy

  • +
  • -
  • 0

#9 BoB0_

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 38
Życzliwy

  • Postów:365
  • GG:
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 02.08.2011 20:07

Teraz mam takie błędy:

L 08/02/2011 - 18:50:20: Info (map "de_dust2") (file "addons/amxmodx/logs/error_20110802.log")
L 08/02/2011 - 18:50:20: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "codclass_mastergeneral+.amxx")
L 08/02/2011 - 18:50:20: [AMXX] Run time error 3: stack error 
L 08/02/2011 - 18:50:20: [AMXX]    [0] codclass_mastergeneral+.sma::Eksploduj (line 103)
L 08/02/2011 - 18:50:20: [AMXX]    [1] codclass_mastergeneral+.sma::Death (line 60)

Oto kod klasy:
public Death()
{
	new victim2 = read_data(2);
	if(is_user_connected(victim2) && ma_klase[victim2]) //Linia 59
		Eksploduj(victim2); //Linia 60
}

new entlist[33]; //Linia 103
	new numfound = find_sphere_class(id, "player", 300.0 , entlist, 32);
	
	for (new i=0; i < numfound; i++)
	{		
		new pid = entlist[i];
		
		if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(id) == get_user_team(pid))
			continue;
		cod_inflict_damage(id, pid, 60.0, 0.4);
	}
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 0

#10 ToRRent

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 229
Wszechwidzący

  • Postów:861
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 03.08.2011 18:51

jak zmieniasz index w death to powinieneś też zmienić w eksploduj : )
  • +
  • -
  • 0

#11 BoB0_

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 38
Życzliwy

  • Postów:365
  • GG:
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 04.08.2011 18:54

Gdzie dokładniej? Nie widzę jeszcze gdzie miałbym zmienić.
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych