Mam problem z wybuchem gracza przy jego śmierci. Zastosowałem to w kilku klasach w moim cod'zie i sypie errorami. Oto logi:
L 08/02/2011 - 11:44:35: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "codclass_elitegeneral+.amxx") L 08/02/2011 - 11:44:35: [AMXX] Run time error 4: index out of bounds L 08/02/2011 - 11:44:35: [AMXX] [0] codclass_elitegeneral+.sma::Death (line 56) L 08/02/2011 - 11:44:35: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "codclass_mastergeneral+.amxx") L 08/02/2011 - 11:44:35: [AMXX] Run time error 4: index out of bounds L 08/02/2011 - 11:44:35: [AMXX] [0] codclass_mastergeneral+.sma::Death (line 59)
Kod klasy Master General:
public Death() { new victim2 = read_data(2); if(ma_klase[victim2]) //Linia 59 Eksploduj(victim2); }
Kod klasy Elite General:
public Death() { new victim = read_data(2); if(ma_klase[victim]) //Linia 56 Eksploduj(victim); }
Prosiłbym o pomoc w naprawieniu tych klas ponieważ powodują crashe serwera.